تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
3

(تصاویر) رویارویی با کروکودیل‌های ترسناک در صندوق شیشه‌ای مرگ!

  • کد خبر : 30726
  • 23 آبان 1402 - 11:00
(تصاویر) رویارویی با کروکودیل‌های ترسناک در صندوق شیشه‌ای مرگ!
سازمان‌دهندگان پارک داروین استرالیا با ایجاد تقابل مستقیم بین انسان و کروکودیل‌هایی با دندان‌های وحشتناک، راهی برای جذب گردشگر پیدا کرده‌اند. جزییات بیشتر و تصاویر را در ادامه ببینید.

«صبح من» با گردشگری: سازمان‌دهندگان پارک داروین استرالیا با ایجاد تقابل مستقیم بین انسان و کروکودیل‌هایی با دندان‌های وحشتناک، راهی برای جذب گردشگر پیدا کرده‌اند.

به گزارش مجله‌ی خبری «صبح من»، هدف مدیریت این پارک این است که بازدیدکنندگان با کروکودیل‌ها، شکل آنها، رنگ چشم و دندان‌هایشان از نزدیک آشنا شوند و برای این کار، آنها را تشویق می‌کند که در فاصله‌ی چهار سانتی‌متری این موجودات خطرناک قرار گیرند.

مدیران این پارک برای رسیدن به هدف خود، از صندوقی شیشه‌ای که ضخامت شیشه‌های آن ۴ سانتی‌متر است استفاده کرده‌اند. بازدیدکنندگان یا هر کسی که مایل به قرار گرفتن در صندوق مرگ است، داخل آن قرار گرفته و صندوق در استخری که حاوی کروکودیل‌های بزرگ و ترسناک است، غوطه‌ور می‌شوند.

کروکودیل‌ها بلافاصله به صندوق حمله کرده و سعی می‌کنند به شخصی که داخل آن است، برسند. این سفر خطرناک حدود پانزده دقیقه طول می‌کشد و بازدیدکنندگان برای دریافت شانس قرار گرفتن در صندوق، با یکدیگر به مسابقه می‌پردازند.

هر بازدیدکننده می‌تواند در فاصله‌ای نزدیک از کروکودیل‌ها، با آنها سلفی بگیرد!

ترجمه و تنظیم: مجله‌ی خبری «صبح من» ـ استفاده از مطلب تنها با ذکر منبع، مجاز است.
لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=30726

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.