تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
11

خواندنی‌های جالب درباره‌ی نخستین چرخ خیاطی الکترونیکی جهان

  • کد خبر : 28166
  • 23 مهر 1402 - 11:20
خواندنی‌های جالب درباره‌ی نخستین چرخ خیاطی الکترونیکی جهان
کارخانه‌ی نخستین چرخ خیاطی الکترونیکی، کار خود را در سال 1909 تحت رهبری برادران یاسویی در ژاپن آغاز کرد. این برند، نامی آشنا در دنیای خیاطی و گلدوزی است که مأموریت آن تأسیس ماهرانه‌ی چرخ خیاطی‌های مقرون به صرفه بوده است. جزییات بیشتر را در ادامه بخوانید.

«صبح من» با دانستنی‌ها: کارخانه‌ی نخستین چرخ خیاطی الکترونیکی، کار خود را در سال ۱۹۰۹ تحت رهبری برادران یاسویی در ژاپن آغاز کرد و به همین دلیل، نام «Brother» را به خود اختصاص داد. این برند، نامی آشنا در دنیای خیاطی و گلدوزی است که مأموریت آن تأسیس ماهرانه‌ی چرخ خیاطی‌های مقرون به صرفه بوده است.

میراث صدساله‌ی «Brother» در ماشین‌های خیاطی (۱۸۹۷ میلادی)

به گزارش مجله‌ی خبری «صبح من»، میراث صدساله‌ی «Brother» با ادامه‌ی تکامل و تعهد به کیفیت و خدمات بهتر، مراحل پیشرفت را پیمود. تبدیل کارگاه کوچک تولید چرخ خیاطی به یک کارخانه‌ی بزرگ توسط برادران موسس این صنعت با هدف ایجاد فرصت‌های شغلی در سراسر جهان انجام شد.

«بنر» نخستین چرخ خیاطی خانگی «Brother» که دارای ۱۵ نوع و ۷۰ مدل بود (۱۹۳۲ میلادی)

در سال ۱۲۹۸، این شرکت، نخستین محصول خود را معرفی کرد. چرخ خیاطی که برای ساخت کلاه‌های حصیری طراحی شده بود. این چرخ خیاطی، پایه و اساس تولید چرخ خیاطی‌های امروزی بود.

چرخ خیاطی ساخته شده برای تولید کلاه‌های حصیری (۱۹۳۸)

در سال ۱۹۴۷، «Brother» نخستین گام‌های خود را در عرصه جهانی با صادرات ۲۰۰ دستگاه چرخ خیاطی به شانگهای برداشت. این شرکت در طول تاریخ خود با نقاط عطفی مانند معرفی Compal DX، نخستین ماشین الکترونیکی خود در سال ۱۹۷۶ در خط مقدم این صنعت بوده است.

این تکامل با معرفی سیستم‌های خیاطی و گلدوزی شخصی در سال ۱۹۹۱ و نرم‌افزار گلدوزی در سال ۱۹۹۶ ادامه یافت. ترکیب ماهرانه‌ی ماشین‎‌های خیاطی تولید شده با نرم‌افزارهای در حال پیشرفت، نقطه‌ی عطفی برای ورود این برند به دنیای مدرن بود تا جایی که با مهارت‌های پیشرفته‌تر در سال ۲۰۲۳ به عنوان یک شرکت چندملیتی اشتیاق خود را برای افزودن فناوری‌های نوین به ماشین‌های خیاطی و گلدوزی در همه‌ی سطوح حفظ کرده و به آن افتخار می‌کند.

ساخت ماشین‌آلات چرخ خیاطی کامپیوتری Opus 8 در سال ۱۹۷۹ میلادی

شعار «Brother» که «در کنار شما» بوده است، تا به امروز نیز ادامه دارد و همچنان مشتریان خود را خط مقدم قرار می‌دهد. افزایش رونق فروش چرخ خیاطی‌های خانگی، تمرکز این شرکت را بر روی تنوع بخشیدن به محصولات برای مشتریان قرار داده است. این امر شامل تولید چرخ خیاطی‌های پیشرفته، ارایه‌ی برنامه‌های نوآورانه، طراحی نرم‌افزار و اتصال به چرخ خیاطی‌ها، خدمات، پشتیبانی فنی و قابلیت‌های ماهرانه است تا جایی که به شما این اطمینان را بدهد که «Brother» مادام‌العمر کار می‌کند.

نخستین چرخ خیاطی سادرشده توسط «Brother» در سال ۱۹۴۷ میلادی

امروزه شرکت صنایع «Brother» در زمینه تولید انواع گسترده‌ای از محصولات از جمله چاپگر، ماشین‌های دوخت، ماشین‌های ابزار بزرگ، چاپگر برچسب و تایپ رایترز، دستگاه‌های فکس، و دیگر محصولات مربوط به الکترونیک فعالیت می‌کند.

ترجمه و تنظیم: مجله‌ی خبری «صبح من» ـ استفاده از مطلب تنها با ذکر منبع، مجاز است.
لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=28166

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.