تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
4

جزییات قتل کارگردان سرشناس سینما و همسرش

  • کد خبر : 28174
  • 23 مهر 1402 - 9:00
جزییات قتل کارگردان سرشناس سینما و همسرش
داریوش مهرجویی کارگردان سرشناس سینما و همسرش شب گذشته به قتل رسیدند. این در حالی است که در هفته‌ی گذشته همسر این کارگردان در صفحه شخصی خود از تهدید شخصی ناشناس با لهجه غیر ایرانی و با چاقو خبر داده بود. جزییات بیشتر را در ادامه بخوانید.

«صبح من» با چهره‌ها: داریوش مهرجویی کارگردان سرشناس سینما و همسرش در فرخ‌آباد البرز به قتل رسیدند.

به گزارش مجله‌ی خبری «صبح من»، قتل داریوش مهرجویی و همسرش در باغ ویلای شخصی در شهرک زیبادشت منطقه فرخ آباد در شهرستان فردیس رخ داد. این قتل‌ها حدود ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه الی ۲۲ شب گذشته اتفاق افتاده است.

در هفته گذشته وحیده محمدی فر (نویسنده) و همسر داریوش مهرجویی در صفحه شخصی خود از تهدید شخصی ناشناس با لهجه غیر ایرانی و با چاقو خبر داده بود.

توضیحات پلیس درباره قتل داریوش مهرجویی و همسرش

این حادثه به علت نامعلوم توسط فرد یا افراد ناشناس رخ داده و هنوز انگیزه قتل مشخص نیست. شواهد حاکی از آن است که این قتل بر اثر جراحت ناشی از ضربات سلاح سرد از ناحیه گردن و اعضای بدن انجام شده است.

فرمانده انتظامی استان البرز در این‌باره گفت: این حادثه در ساعات پایانی شنبه‌شب از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد که با حضور ماموران در محل مشاهده شد که داریوش مهرجویی و همسرش در ویلای شخصی‌اش واقع در زیبادشت مشکین آباد به قتل رسیده‌اند.

وی با بیان اینکه این حادثه از سوی دختر مرحوم مهرجویی به پلیس اطلاع داده شد، گفت: تیم‌های تخصصی پلیس آگاهی در محل حاضر شده و تحقیقات خود را آغاز کرده‌اند.

هداوند درباره اینکه گفته می‌شود سر مرحوم مهرجویی بریده شده است، گفت: این حادثه به علت نامعلوم توسط فرد یا افراد ناشناس رخ داده و هنوز انگیزه قتل مشخص نیست. شواهد حاکی از آن است که این قتل بر اثر جراحت ناشی از ضربات سلاح سرد از ناحیه گردن و اعضای بدن انجام شده است.

به گفته فرمانده انتظامی استان البرز جزییات این پرونده با حضور تیم تخصصی پلیس تحت پیگیری است.

ویلای محل قتل داریوش مهرجویی و همسرش

اینجا ویلای مرحوم مهرجویی در کرج است که در آن به همراه همسرش به قتل رسید.

لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=28174

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.