تاریخ : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
6

در کوتاه‌ترین زمان ممکن، پوست خود را شفاف و درخشان کنید

  • کد خبر : 27566
  • 15 مهر 1402 - 11:00
در کوتاه‌ترین زمان ممکن، پوست خود را شفاف و درخشان کنید
هیچ کدام از ما نمی‌خواهیم با چهره‌ای خسته و شکسته در یک مهمانی حاضر شویم اما وقتی زمان زیادی برای آماده شدن وجود ندارد، راهکار چیست؟ در ادامه راهکارهایی برای شفاف و درخشان کردن پوست در کمترین زمان ممکن، برای شما قرار داده‌ایم. با ما همراه باشید.

«صبح من» با زیبایی: در زندگی، همه چیز مطابق برنامه پیش نمی‌رود و گاهی اوقات باید در مدت کوتاهی برای رفتن به یک مراسم یا مهمانی، آماده شوید. هیچ کدام از ما نمی‌خواهیم با چهره‌ای خسته و شکسته در یک مهمانی حاضر شویم اما وقتی زمان زیادی برای آماده شدن وجود ندارد، راهکار چیست؟

به گزارش مجله‌ی خبری «صبح من»، در ادامه راهکارهایی برای شفاف و درخشان کردن پوست در کمترین زمان ممکن، برای شما قرار داده‌ایم. با ما همراه باشید.

روش اول: استفاده از قهوه

نخستین گام برای احیای پوست، از بین بردن سلول‌های مرده است چراکه اگر سلول مرده روی پوست وجود داشته باشد، پوست کدر به نظر می‌رسد. بنابراین، پیش از هر چیز باید از یک لایه‌برداری که اثر فوری داشته باشد، استفاده کرد. بهترین گزینه در این زمینه، قهوه است. قهوه، به احیای پوست کمک کرده و همچنین منافذ بسته‌ی پوست را باز می‌کند. برای تهیه‌ی این لایه‌بردار، دو قاشق غذاخوری پودر قهوه را با مقداری مساوی روغن نارگیل یا زیتون، مخلوط کرده و به صورت خود بمالید. پس از مدت دو دقیقه، پوست را با آب ولرم بشویید.

روش دوم: استفاده از ماسک پاپایا

پاپایا ماده‌ای عالی برای ایجاد درخشش طبیعی در پوست شماست. یک تکه پاپایای رسیده را برداشته و آن را له کنید و به صورت خود بمالید. ده دقیقه صبر کرده و سپس صورت خود را با آب بشویید. پاپایا همچنین به بهبود بافت پوست شما کمک می‌کند.

روش سوم: استفاده از تکه‌های یخ

اگر می‌خواهید در زمان بسیار کوتاه و بدون صرف هزینه، پوستی شفاف و زیبا داشته باشید، از تکه‌های یخ استفاده کنید. تکه‌های یخ، اثری جادویی بر روی پوست دارند. برای این کار، یک تکه یخ را به آرامی روی پوست قرار داده و پوست خود را با آن ماساژ دهید. این کار باعث بهبود گردش خون در پوست شده و درخشش و شادابی را برای پوست به ارمغان می‌آورد. مزیت دیگر استفاده از یخ، کاهش اثرات پیری مانند چین و چروک پوست است.

روش چهارم: استفاده از گلاب

آخرین روش، استفاده از گلاب است. این کار تنها یک دقیقه وقت شما را می‌گیرد. در صورت تمایل، گلاب را مستقیما روی پوست، اسپری کنید و یا با پنبه، آن را به آرامی به روی صورت خود بمالید. پس از این کار، نیازی به شستن پوست نیست و می‌توانید اجازه دهید گلاب روی پوست شما بماند.

ترجمه و تنظیم: مجله‌ی خبری «صبح من» ـ استفاده از مطلب تنها با ذکر منبع، مجاز است.
لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=27566

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.