تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
16

آشنایی با بهترین تیم های EA Sports FC 2024

  • کد خبر : 27101
  • 08 مهر 1402 - 14:37
آشنایی با بهترین تیم های EA Sports FC 2024
بخش کریر مد سری بازی فیفا که از امسال آن را با نام Electronic Arts Sports FC یا به مخفف EA Sports FC خواهیم شناخت، همیشه یکی از پر طرفدارترین بخش‌ها در کنار حالت FUT بوده و به عبارتی محبوب‌ترین حالت در بخش آفلاین این سری بازی است. یکی از مهم‌ترین کارهایی که می‌تواند تجربه شما از این بخش در EA Sports FC 24 را لذت بخش‌تر کند، انتخاب تیم درست در ابتدای مسیر است، در نتیجه شما باید با حواسی جمع به سراغ انتخاب باشگاه فوتبال خود بروید.

«صبح من» با سرگرمی: زمان زیادی تا جدیدترین نسخه از محبوب‌ترین شبیه ساز فوتبال باقی نمانده و افراد بسیاری چشم به Career Mode آن دارند. از همین رو قصد داریم نگاهی به بهترین تیم‌ها در بخش کریر مد EA Sports FC 24 برای همه سلایق داشته باشیم.

بخش کریر مد سری بازی فیفا که از امسال آن را با نام Electronic Arts Sports FC یا به مخفف EA Sports FC خواهیم شناخت، همیشه یکی از پر طرفدارترین بخش‌ها در کنار حالت FUT بوده و به عبارتی محبوب‌ترین حالت در بخش آفلاین این سری بازی است. یکی از مهم‌ترین کارهایی که می‌تواند تجربه شما از این بخش در EA Sports FC 24 را لذت بخش‌تر کند، انتخاب تیم درست در ابتدای مسیر است، در نتیجه شما باید با حواسی جمع به سراغ انتخاب باشگاه فوتبال خود بروید.

به گزارش مجله خبری صبح من، در بخش کریر مد، بسیاری از کاربران علاقه داشته تا تیمی نسبتا ضعیف یا حتی خیلی ضعیف را به عنوان تیم خود انتخاب کرده و آهسته و پیوسته آن را به سطوح بالای فوتبال جهان برسانند. برخی دیگر به دنبال این بوده که تنها از بازی خود لذت ببرند، در نتیجه تیمی قدرتمند را پیدا کرده و به سرعت به مهم‌ترین جام‌های قاره‌ای یا حتی جهانی دست پیدا می‌کنند. البته که مسیر دوم نیز نیازمند تلاش و پایدار نگه داشتن عملکرد تیم بوده که به خودی خود کاری دشوار است. حال در این مطلب قصد داریم نگاهی به بهترین تیم‌های بخش کریر مد EA Sports FC 24 برای هر دو دسته از کاربرانی که گفته شد، داشته باشیم.

چلسی (انگلیس)

بودجه نقل و انتقالات: ۱۳۹.۵۶۴.۱۹۲ یورو

بازیکنان کلیدی: ریس جیمز (Reece James)، انزو فرناندز (Enzo Fernandez) و بن چیلول (Ben Chilwell)

در دنیای واقعی، تیم چلسی سال‌های خوبی را پشت سر نمی‌گذارد، اما اینگونه به نظر می‌رسد که رئیس این باشگاه یعنی تاد بولی (Todd Boehly) معروف برنامه‌های مهم و بزرگی برای باشگاه خود در سر دارد. طی این برنامه ریزی‌های تاد بولی که در سال ۲۰۲۲ تبدیل به رئیس این تیم شد، چلسی میزبان سیلی عظیم از بازیکنان جوان و جویای نام گران قیمت بوده است.

حضور این دست از بازیکنان به این معنی بوده که چلسی طی سال‌های آتی تیمی کامل را در اختیار خواهد داشت و این موضوع سبب شده که تیم چلسی تبدیل به یکی از بهترین تیم‌ها برای بخش کریر مد EA Sports FC 24 باشد. همچنین نباید فراموش کرد که میزان بودجه نقل و انتقالات این تیم قابل توجه بوده و کمک شایانی به شما خواهد کرد.

رئال مادرید (اسپانیا)

بودجه نقل و انتقالات: ۱۸۶.۵۴۳.۲۱۶ یورو

بازیکنان کلیدی: جود بلینگهام (Jude Bellingham)، وینیسیوس جونیور (Vinicius Junior) و ادواردو کاماوینگا (Eduardo Camavinga)

با حضور بازیکنانی چون بلینگهام، کاماوینگا، والورده (Valverde) و شوآمنی (Tchouameni)، رئال مادرید یکی از بهترین تیم‌ها برای حمله به سوی دیگر تیم‌ها را دارد. دیگر موضوعی که مدیریت این تیم را جذاب می‌کند، سن کمتر از ۲۵ سال هر چهار بازیکنی است که معرفی کردیم و از میان این چهار بازیکن، بلینگهام و کاماوینگا تنها ۲۰ سال سن دارند.

همچنین نباید فراموش کرد که این‌ها تنها بازیکنان جوان تیم مادریدی نبوده و بازیکنان جوان دیگری نیز در این تیم حضور دارند که می‌توانند در آینده نه چندان دور این تیم را تبدیل به غولی بی شاخ و دم در اسپانیا و اروپا کنند.

منچستر سیتی (انگلیس)

بودجه نقل و انتقالات: ۲۳۹.۸۸۰.۳۸۴ یورو

بازیکنان کلیدی: ارلینگ هالند (Erling Haaland)، روبن دیاز (Ruben Dias) و کوین د بروینه (Kevin De Bruyne)

حال که صحبت از سلطه بر کشور و قاره است، باید از فصل ۲۰۲۲-۲۳ منچستر سیتی صحبت کرد که توانست با حضور بازیکنانی جوان در کنار چندین بازیکن کار کشته، عملکردی فضایی را از خود به جای بگذارد و بهترین فصل تاریخ این باشگاه را رقم بزند. زمانی که صحبت از موفقیت در آینده نزدیک در بخش کریر مد EA Sports FC 24 می‌شود، می‌توان این موفقیت را با تیم منچستر سیتی تضمینی دانست.

اما این موفقیت کوتاه مدت نبوده و تیم منچستر سیتی در آینده دور نیز موفقیتی خیره کننده را می‌تواند برای شما تضمین کند. برخی از بازیکنان این تیم مانند کوین د بروینه شاید سال‌های زیادی در این تیم باقی نمانند، اما حضور بازیکنانی جوان و خوش تکنیک مانند هالند، یولیان آلوارز (Julian Alvarez)، فیل فودن (Phil Foden) و جک گریلیش (Jack Grealish) در آینده دور نیز به راحتی شما را به موفقیت‌های بزرگ می‌رسانند. همچنین نباید از میزان بودجه انتقلاتی سرسام آور این تیم غافل شد.

رکسهام (انگلیس)

بودجه نقل و انتقالات: ۳.۲۳۸.۱۱۷ یورو

بازیکنان کلیدی: پال مولین (Paul Mullin)، الیوت لی(Elliot Lee) و مکس کلورث (Max Cleworth)

اگر به دنبال ماجراجویی بلند بالا و موفقیت با تیمی کوچک هستید، بد نیست نگاهی به تیم رکسهام (Wrexham) در لیگ EFL League Two کشور انگلیس داشته باشید. این تیم پس از خریداری شدن توسط رایان ریندولدز (Ryan Reynolds) و راب مک‌النی (Rob McElhenney) پس از بیش از یک دهه توانست به لیگ بالاتر صعود کرده و در فصل ۲۰۲۳-۲۴ نیز قابل اطمینان ظاهر شود. همین موضوع سبب جلب نظر بسیاری از کاربران بازی EA Sports FC 24 به این تیم شده است.

در کنار تیم رکسهام، بد نیست نگاهی به تیم ناتس کانتی (Notts County) نیز داشته باشید که این تیم دیگر تیم صعود کرده به لیگ EFL League Two در سال جاری بوده است. لازم به ذکر است که این تیم موفقیت خود را بدون تکیه به ستاره جهانی به دست آورده است!

النصر (عربستان سعودی)

بودجه نقل و انتقالات: ۵۱.۲۴۵.۴۸۸ یورو

بازیکنان کلیدی: کریستیانو رونالدو (Cristiano Ronaldo)، سادیو مانه (Sadio Mane) و سکو فوفانا (Seko Fofana)

رونالدو شاید بخشی از مسیر دیگر بازیکنان را به لیگ فوتبال عربستان باز کرده باشد، اما بخش عمده مسیر ورود بازیکنان به این لیگ را پول‌های کلان نفتی باز کرده و سبب شده ما نگاهی عمیق به این لیگ در بازی EA Sports FC 24 داشته باشیم. این لیگ در حال حاضر تبدیل به یکی از مهم‌ترین لیگ‌های جهان فوتبال شده و این موضوع را مدیون بسیاری از بازیکنان بزرگ فوتبال است. البته که این موضوع برای کاربران بازی‌های فوتبال نیز بی نظیر بوده و اجازه تجربه لیگی کاملا جدید را با کیفیتی بالا در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

اما، با وجود خرید‌های بی نظیر تیم‌های عربستانی، بودجه نقل و انتقالات آن‌ها چندان زیاد نبوده که با توجه به پیشرفت تمام تیم‌های این لیگ، انتخاب تیم ال نصر یا هر تیم بزرگ دیگر برای آغاز کریر مد EA Sports FC 24 را می‌تواند برای شما تبدیل به چالشی بزرگ و البته هیجان انگیز کند. از جمله دیگر تیم‌های مهم لیگ عربستان می‌توان به تیم‌های الاهلی، الهلال، الاتحاد و الاتفاق اشاره داشت.

همانطور که در ابتدا اشاره شد، بخش کریر مد EA Sports FC 24‌ احتمالا مثل همیشه تبدیل به یکی از پر طرفدارترین بخش‌های آفلاین این سری بازی شود و امسال با درخشش تیم‌هایی جدید در لیگ‌هایی کمتر شناخته شده، شما این فرصت را دارید تا تجربیاتی تازه به دست آورید. نظر شما درباره بهترین تیم‌های کریر مد EA Sports FC 24 چیست؟ شما کدامیک را انتخاب می‌کنید؟ در انتظار نظرات شما هستیم.

لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=27101

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.