تاریخ : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ Saturday, 21 September , 2024
2

«کاسترو» مُچ «یاسیله» را خواباند؛ البریکان گل زد، رونالدو «بی‌رحم» بود!

  • کد خبر : 26694
  • 01 مهر 1402 - 18:16
«کاسترو» مُچ «یاسیله» را خواباند؛ البریکان گل زد، رونالدو «بی‌رحم» بود!
النصر کاسترو در دیداری مهم به مصاف الاهلی یاسیله رفت و موفق شد تیم سبزپوش عربستانی را چهارتایی کند. النصر با این نتیجه جای الاهلی را در جایگاه پنجم گرفت و شاگردان یاسیله هم در جایگاه ششم ایستادند.

«صبح من» با ورزش: النصر کاسترو در دیداری مهم به مصاف الاهلی یاسیله رفت و موفق شد تیم سبزپوش عربستانی را چهارتایی کند. النصر با این نتیجه جای الاهلی را در جایگاه پنجم گرفت و شاگردان یاسیله هم در جایگاه ششم ایستادند.

به گزارش «صبح من»، تالیسکا (۲) و رونالدو (۲ گل) گل‌های النصر را به ثمر رساندند. از حواشی این بازی می‌توان به گل دقیقه چهارم cr7 (رونالدو) اشاره کرد که دودسازی هواداران النصر دید ادوارد مندی دروازه‌بان الاهلی را سد کرده بود و این بازیکن قبول این گل را «بی رحمانه» توصیف کرد.ز

ریاض محرز، فرانک کسیه و فراس البریکان گل‌های سبزپوشان را به ثمر رساندند. البریکان که با تیم قبلی‌اش یعنی الفتح به الاهلی گل زده بود، حالا در اولین بازی خود در پیراهن الاهلی گل‌زنی کرد.

الاتحاد، الهلال، التعاون، الاتفاق، النصر، الاهلی و الوحده به ترتیب ۷ تیم اول لیگ عربستان هستند.

یک شاهزاده عربستانی پیش‌‌بینی کرده است النصر، الاتحاد، الهلال و الاهلی به ترتیب در پایان فصل رتبه‌های اول تا چهارم جدول را کسب خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=26694

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.