تاریخ : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ Saturday, 21 September , 2024
9
از رونالدو و نیمار و بنزما تا لولونگا و جونیور و سمدو

آشنایی با رقبای تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا+ستارگان

  • کد خبر : 24936
  • 12 شهریور 1402 - 11:40
آشنایی با رقبای تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا+ستارگان
«صبح من» با ورزش: امروز در «مجله ورزشی صبح من» برای شما یک مطلب از تیم‌های رقیب نماینده‌های فوتبال ایران آماده کرده‌ایم. با ما همراه باشید تا با رقبای تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا آشنایی پیدا کنید.

«صبح من» با ورزش: امروز در «مجله ورزشی صبح من» برای شما یک مطلب از تیم‌های رقیب نماینده‌های فوتبال ایران آماده کرده‌ایم. با ما همراه باشید تا با رقبای تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا آشنایی پیدا کنید.

به گزارش مجله‌ی خبری «صبح من»، قبای نساجی در لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر می‌باشند:

الهلال

الهلال مانند تیم‌های دیگر عربستانی بازیکنان بزرگی به خدمت گرفت تا با سرمربی‌گری ژورژه ژسوس راهی آسیا بشوند. الهلال که در فصل پیش نایب‌قهرمان آسیا بود حالا بازهم برای رسیدن به فینال خیز برداشته است. این تیم ستارگانی چون کولیبالی، جانگ هیون‌سو، روبن نوش، سرگی میلنکویچ-ساویچ، میشائل، نیمار، الکساندر میتروویچ و مالکوم را در اختیار دارد.

بمبئی‌سیتی

بمبئی‌سیتی هند دس بوکینگهام انگلیسی که مربی‌ تیم امید نیوزیلند و ولینگتون فونکیس استرلیا را روی نیمکت خود می‌بیند. بمئبی‌سیتی بالاتر از تیم‌های چون حیدرآباد، بنگالوور، گوا، چنایین و بنگال شرقی قهرمان هند شد. بمبئی‌سیتی فصل‌پیش هم در لیگ قهرمانان حضور داشت که رتبه‌دوم را پایین‌تر از الشباب عربستان کسب کرد و به دور حذفی نرسید.

نوبهار نمنگان

نوبهار با کسب نایب‌قهرمانی ازبکستان به همراه پاختاکور و نسف‌قارشی و آلمالیق نماینده‌های ازبکستان را در آسیا شامل می‌شوند. این فصل لیگ‌قهرمانان اولین حضور نوبهار در آسیا خواهد بود. از افتخارات نوبهار می‌توان به قهرمانی لیگ ازبکستان و نایب‌قهرمانی این لیگ (هر عنوان یک‌بار) اشاره کرد.

رقبای سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر می‌باشند:

الاتحاد

الاتحاد عربستان که با قهرمانی در این لیگ به آسیا رسیده است، نونو اسپریتو سانتو مربی اسبق تاتنهام و ولووز را روی نیمکت خود می‌بیند. ستارگانی چون مارسلو گروهی، احمد حجازی، طارق حامد، فابینیو، کانته، ایگور کورونادو، رومارینیو، هارون کامارا، کریم بنزما، ژوتا و عبدالرزاق حمدالله در این تیم بازی می‌کنند. این تیم که پیش از این ۷ باری در آسیا توپ زده است، به دنبال خرید فرعون لیورپول محمد صلاح هم هست.

نیرو هوایی

نیرو هوایی عراق که پیش از این ۳ بار در آسیا توپ زده، با ستارگانی چون محمدحمید فرحان، علا علی مهاوی، محمد قاسم، افریه آکواه و همام طارق در این لیگ حضور می‌یابد. نیروهوایی فصل‌پیش لیگ قهرمانان پس از بمبئی سیتی و الشباب، تیم سوم گروه شد. این تیم فصل پیش در لیگ عراق نایب قهرمان شد.

آلمالیق

آلمالیق ازبکستان که دو بار در لیگ قهرمانان آسیا (‌یک‌بار در پلی‌آف حذف شد) حضور داشته است. این تیم تا به این روز موفق به کسب هیچ عنوانی نشده است.

رقبای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر می‌باشند:

النصر

النصر عربستان که پیش از این ۶ بار در این لیگ حضور یافته است، ستارگانی چون امین بخاری، ولید عبدالله، داوید اوسپینا، گیسلین کونان، الکس تلس، آیمریک لاپورت، سکو فوفونا، اتاویو، تالیسکا، عبدالرحمان غریب، تالیسکا، بروزویچ، تالیسکا، رونالدو و مانه دارند. هدایت این تیم بر عهده‌ی لوییس کاسترو است.

استقلال دوشنبه

استقلال دوشنبه تاجیکستان که سابقه بازی با پرسپولیس را در کارنامه خود می‌بیند. پیش از این، این تیم چهار بار در آسیا بازی کرده (۲ بار در پلی‌آف حذف شده است). مجتبی مقتدایی لژیونر ایرانی در این تیم شاغل است. احسان پنشنبه هافبک تاجیک اسبق ذوب‌آهن هم شاغل در این تیم است.

الدحیل

الدحیل قطر که هرنان کرسپو معروف را روی نیمکت خود می‌بیند، ستارگانی چون صلاح زکریا، ابراهیم بامبا، کیم مون-هون، روبن سمدو، کریم بوزیاف، لوییز جونیور، عاصم مادیبو، ابراهیما دیالو، اسماعیل محمد، مهند علی، ادملیسون جونیور، مایکل اولونگا، محمد مونتاری و ایسکا لیهادجی را در اختیار دارد. آنها به دنبال جذب فیلیپه کوتینیو وینگر استون‌ویلا هم هستند. این تیم ۸ بار قهرمان و ۴ بار نایب‌قهرمان لیگ ستارگان قطر شده است و پیش از این ۱۲ بار در این رقابت‌ها حاضر بوده است.

تهیه و تنظیم: مجله‌ی خبری «صبح من» ـ استفاده از مطلب تنها با ذکر منبع، مجاز است.
لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=24936
  • نویسنده : امیرعلی شعبانی
  • منبع : صبح من
  • 313 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.