تاریخ : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ Saturday, 21 September , 2024
2

«کایسدو» گران‌ترین خرید تاریخ انگلیس؛ «انزو» کم آورد!

  • کد خبر : 23139
  • 23 مرداد 1402 - 13:20
«کایسدو» گران‌ترین خرید تاریخ انگلیس؛ «انزو» کم آورد!
پس از کش‌وقوس‌های فراوان، تاد بولی موفق شد مویسس کایسدو را به ترکیب تیم خود اضافه کند. او بالاتر از انزو، گران‌ترین خرید تاریخ انگلیس شدو مبلغ...

«صبح من» با ورزش: باشگاه چلسی در رقابت با لیورپول برای جذب مویزس کایسدو موفق عمل کرده و توانست این بازیکن را با ۱۱۵ میلیون پوند (۱۴۶ میلیون دلار) به خدمت بگیرد. این معامله بعد از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی از سوی بازیکن سابق برایتون نهایی خواهد شد.

به گزارش «صبح من»، طی توفق صورت‌گرفته بین طرفین قرار است کایسدو قراردادی به مدت ۸ سال با چلسی منعقد کند. تست‌های پزشکی این بازیکن برای امروز (دوشنبه) رزرو شده است.

لیورپول طی چند روز اخیر با شل کردن سر کیسه قصد داشت کایسدو را از چنگ چلسی درآورد. این باشگاه مبلغ ۱۱۰ میلیون پوند را به برایتون پیشنهاد داده بود، اما در نهایت این چلسی بود که رقم را تا ۱۱۵ میلیون بالا برد تا در نهایت توانست برنده دوئل بزرگ نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر شود.

برایتون کایسدو را در سال ۲۰۲۱ تنها با ۴٫۵ میلیون پوند به خدمت گرفت و حالا با فروش او می‌تواند بیش از ۱۱۰ میلیون پوند سود خالص به جیب بزند.

مائوریتسیو پوچتینو و شاگردانش روز گذشته در هفته اول لیگ برتر به تساوی مقابل لیورپول رضایت دادند. در این بازی به خوبی جای خالی بازیکنی چون کایسدو در خط حمله آبی ها به چشم می‌خورد و به نظر می‌رسد که ستاره سابق برایتون خیلی زود تبدیل به مهره‌ای کلیدی در چلسی شود.

با این مبلغ این بازیکن بالاتر از انزو فرناندز گران‌ترین بازیکن تاریخ انگلیس می‌شود.

لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=23139

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.