تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
3

ماجراهای جالب و خواندنی از زندگی دوقلوهای همسان آمریکایی

  • کد خبر : 23100
  • 23 مرداد 1402 - 12:21
ماجراهای جالب و خواندنی از زندگی دوقلوهای همسان آمریکایی
دانا و دلانی بارها جاهای خود را عوض کرده‌اند. آنها می‌گویند: ما دوست داشتیم جای خود را در کلاس عوض کنیم تا ببینیم آیا دوستان یا معلمان ما متوجه می‌شوند یا خیر. ما بیش از 10 بار این کار را انجام دادیم و فقط یک بار گرفتار شدیم...

«صبح من» با ماجراهای خواندنی: «ما دوقلوهای همسانی هستیم که بیش از ۱۰ بار جای خود را عوض کردیم و فقط یک بار گرفتار شدیم.»

به گزارش مجله‌ی خبری «صبح من»؛ دانا و دلانی کرینر ۲۵ ساله، دوقلوهای همسانی هستند که در اوهایو، بزرگ شده‌اند. آنها تقریباً همه‌ی کارها را با هم انجام می‌دهند.

این دوقلوها می‌گویند: به عنوان دوقلوهای همسان، عادت کرده ایم که مردم نتوانند ما را از هم تشخیص دهند. تفاوت‌های بسیار کوچکی بین ما وجود دارد. دانا که بزرگ‌تر است کمی محتاط‌تر و تصمیم‌گیرنده‌تر است اما دلانی، برون‌گراتر و پرحرف‌تر.

آنها می‌گویند: وقتی بزرگ شدیم، همه چیز را با هم انجام دادیم، هر کاری که انجام داده‌ایم یک «ما» بوده است، چه والیبال بازی کرده‌ایم و چه فوتبال. هر کاری را که انجام دادیم با پرسیدن و مشورت با هم بوده، که آیا هر دو مایلیم آن چیز جدید را امتحان کنیم یا خیر.

این دو قلوها، حتی به خاطر یکدیگر، فداکاری نیز می‌کنند. به عنوان مثال، دانا از دوی استقامت انصراف داد تا بتوانند با هم در تیم پیست، تیراندازی کنند.

آنها ادامه می‌دهند: با هم بودن ما به ما کمک کرد تا مهارت‌هایمان را نیز بهبود بخشیم: ما کاپیتان و کاپیتان تیم تشویق کننده دانشگاه دبیرستان خود بودیم. همچنین به عنوان تیم دو نفره در تیم تنیس بازی می‌کردیم، جایی که احساس می‌کردیم به قدری با هم مرتبط هستیم که در سال اول به فینال رسیدیم. با هم به دانشگاه تولدو رفتیم و دوستان مشابهی پیدا کردیم. از آنجایی که ما خیلی شبیه هم هستیم، دوستانمان همیشه ما را با یکدیگر اشتباه می‌گیرند.

دانا و دلانی بارها جاهای خود را عوض کرده‌اند. آنها می‌گویند: ما دوست داشتیم جای خود را در کلاس عوض کنیم تا ببینیم آیا دوستان یا معلمان ما متوجه می‌شوند یا خیر. ما بیش از ۱۰ بار این کار را انجام دادیم و فقط یک بار گرفتار شدیم.

ماجرا از این قرار بود که در مدرسه راهنمایی بودیم و در زنگ دروس ریاضی و علوم جای خود را عوض کردیم. اما دانا تکلیف صندلی دلانی را فراموش کرد و از دانش‌آموز دیگری پرسید که میزش کجاست، که معلم شنید.

آنها می‌گویند: بزرگتر که شدیم، هنوز هم گهگاه به عنوان کمک، جاهای خود را عوض می‌کنیم مثلا در دوران کالج، وقتی یک قل دیگر خارج از شهر بود، کلاس‌هایمان را عوض کردیم تا همچنان سر کلاس، اعلام حضور کند!

جالب است بدانید این دوقلوها، اکنون در شهرهای مختلف زندگی کرده و شغل‌های متفاوتی دارند اما ادعا دارند هنوز به طرز باورنکردنی به یکدیگر نزدیک هستند.

دوقلوها می‌گویند: زمانی که رشته‌های مختلف دانشگاهی را انتخاب کردیم، مسیرهایمان کمی از هم جدا شد.

دانا رشته وکالت را دنبال کرد، در حالی که دلانی در رشته مدیریت مراقبت‌های بهداشتی تحصیل کرد. این انتخاب آنها را به سمت مشاغل مختلف سوق داد. دانا افسر پلیس شد و دلانی مدیر خانه سالمندان. اما آنها هنوز در اوهایو زندگی می‌کنند حدود ۱۵ دقیقه با هم فاصله دارند.

آنها می‌گویند: ما همچنان انجام کارها با هم را در اولویت قرار می‌دهیم، مانند شرکت در جشنواره روزهای دوقلوها در توئینزورگ، اوهایو، که از ۱۰ سالگی به آنجا رفته‌ایم.

ترجمه و تنظیم: مجله‌ی خبری «صبح من» ـ استفاده از مطلب تنها با ذکر منبع، مجاز است.
لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=23100

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.