تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
2

آیا نوشیدن آب گرم، باعث کاهش وزن می‌شود؟

  • کد خبر : 22419
  • 16 مرداد 1402 - 11:00
آیا نوشیدن آب گرم، باعث کاهش وزن می‌شود؟
کاهش وزن، به طور کلی، امری دشوار است و بسیاری بر این باورند که نوشیدن آب گرم، می‌تواند منجر به کاهش وزن شود اما آیا این ایده، واقعیت دارد؟

«صبح من» با سلامتی: کاهش وزن، به طور کلی، امری دشوار است و بسیاری بر این باورند که نوشیدن آب گرم، می‌تواند منجر به کاهش وزن شود اما آیا این ایده، واقعیت دارد؟

به گزارش مجله‌ی خبری «صبح من»؛ نوشیدن مقدار زیاد آب، بهترین راه برای کنترل وزن است. اما به نظر می‌رسد، نوشیدن آب گرم، سوخت و ساز بدن را تسریع بخشیده و به کاهش وزن کمک می‌کند.

به منظور کاهش وزن روزانه دست کم بین ۶ تا ۸ لیوان آب گرم بنوشید. نوشیدن آب گرم در صبح، بیشتر توصیه می‌شود. اگر می‌خواهید اثر نوشیدن آب گرم را بیشتر کنید، مقداری لیمو و عسل به آن اضافه کنید. این کار باعث سرعت گرفتن روند کاهش وزن خواهد شد.

در پایان باید گفت، نوشیدن آب گرم زمانی نتیجه‌ی بهتری خواهد داشت که در ابتدای روز و با معده‌ی خالی صورت گیرد. همچنین نوشیدن آب گرم پس از هر وعده غذایی، به هضم بهتر غذا کمک می‌کند. پس دست به کار شوید و روز خود را با نوشیدن آب گرم آغاز کرده و وعده‌های غذایی خود را با نوشیدن یک فنجان آب گرم، به پایان ببرید تا به تناسب اندام خود، کمک کنید.

ترجمه و تنظیم: مجله‌ی خبری «صبح من» ـ استفاده از مطلب تنها با ذکر منبع، مجاز است.
لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=22419

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.