تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
3

(تصاویر) ۱۰ ایده و راهکار برای چیدن مبلمان اتاق نشیمن

  • کد خبر : 16518
  • 10 خرداد 1402 - 11:20
(تصاویر) ۱۰ ایده و راهکار برای چیدن مبلمان اتاق نشیمن
چگونگی چیدن مبلمان در اتاق نشیمن، به شکل و اندازه اتاق، وسایلی که باید چیده شوند، تعداد افراد خانه، موقعیت درها، شومینه یا بخاری و پنجره‌ها بستگی دارد. در ادامه، چند روش برای چیدن مبلمان در اتاق نشیمن برای شما قرار داده‌ایم. با ما همراه باشید.

«صبح من» با چیدمان: چگونگی چیدن مبلمان در اتاق نشیمن، به شکل و اندازه اتاق، وسایلی که باید چیده شوند، تعداد افراد خانه، موقعیت درها، شومینه یا بخاری و پنجره‌ها بستگی دارد. در ادامه، چند روش برای چیدن مبلمان در اتاق نشیمن برای شما قرار داده‌ایم. با ما همراه باشید.

چیدمان کلاسیک را انتخاب کنید. دو مبل یکسان را روبروی هم قرار دهید و در فضای خالی میان آنها، میز قهوه را قرار دهید. این سبک چیدمان، امکان مشاهده تلویزیون در کنار افراد خانواده و مهمان‌ها را نیز برای شما فراهم می‌کند.

چیدمان چرخشی را انتخاب کنید. در این چیدمان علاوه بر دو مبل اصلی، از دو مبل میزبان نیز که کنار یکدیگر قرار می‌گیرند، استفاده کنید. این چیدمان، فضای دنجی را برای شما ایجاد می‌کند.

از یک کاناپه یا مبل بزرگ اصلی استفاده کنید. دو مبل میزبان را روبروی آن قرار دهید و در فضای میانی، از میز قهوه استفاده کنید. این چیدمان، فضاهای کوچک را بزرگتر نشان می‌دهد و فضایی مینمال را در اختیار شما قرار می‌دهد.

به جای استفاده از مبلمان‌های چندنفره، از مبلمان تک نفره استفاده کنید. این سبک چیدمان، فضای کمتری اشغال می‌کند و به شما حس داشتن فضای آرام و مطبوع را می‌دهد.

از مبلمان گوشه‌ای استفاده کنید. این سبک چیدمان، بسیار لوکس و کاربردی است. رنگ مبلمان را می‌توانید با دیوارهای اتاق نشیمن، هماهنگ کنید.

هرچه فضایی که در اختیار دارید، کوچکتر باشد، باید به میزان خلاقیت خود بیافزایید. استفاده از مبلمان توکار در کنار قفسه‌های کتاب، بهترین استفاده از فضاست.

اگر اهل مطالعه هستید و دوست دارید فضای اتاق نشیمن را با قفسه‌های کتاب، پر کنید سعی کنید مبلمان را طوری قرار دهید که با قفسه‌ها فاصله ایجاد کنند و شما برای استفاده از کتاب‌ها و دسترسی به آنها، راحت باشید.

چیدمانی بدون قانون را انتخاب کنید! این چیدمان مختص کسانی است که فضای بزرگی در اختیار دارند بنابراین، به هر سبکی که علاقه دارند، مبلمان را قرار می‌دهند.

گاهی فضای اتاق نشیمن به شکلی است که شما را مجبور به استفاده از یک کاناپه بزرگ و یا یک مبل چند نفره می‌کند. شما می‌توانید برای استفاده بیشتر از فضا، دو عدد صندلی یا مبل میزبان را نیز در کنار این چیدمان قرار دهید به ویژه اگر اتاق به شکل مستطیل باریک باشد.

استفاده از چند مبل تکی یا صندلی جداگانه، چیدمان را انعطاف پذیر می‌کند. این چیدمان برای فضاهای کوچک، بسیار مناسب است چراکه شما به راحتی می‌توانید مبل‌ها را جابجا کنید.

ترجمه و تنظیم: صبح من ـ استفاده از مطلب تنها با ذکر منبع، مجاز است.
لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=16518

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.