تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
5

کاربردهای جذاب با استفاده از چوب لباسی

  • کد خبر : 16200
  • 07 خرداد 1402 - 14:39
کاربردهای جذاب با استفاده از چوب لباسی
آیا می دانستید که چوب لباسی به غیر آز نگهداری و آویزان کردن لباس ها کاربرد دیگری نیز دارد. ما در این مطلب به این موضوع می پردازیم. همراه صبح من باشید.

«صبح من» با زندگی: آیا می دانستید که چوب لباسی به غیر آز نگهداری و آویزان کردن لباس ها کاربرد دیگری نیز دارد. ما در این مطلب به این موضوع می پردازیم. همراه صبح من باشید.

۱٫ گرفتگی سینک را باز کنید

چرا وقتی به چوب لباسی دسترسی دارید، یک لوله باز کن بخرید؟ از انبردست برای باز کردن قلاب سیمی یا بریدن چوب لباسی استفاده کنید، سپس چوب لباسی را به صورت تکه سیم بلند صاف کنید. انتهای سیم را خم کنید تا یک قلاب کوچک بسازید و آن را با احتیاط وارد لوله سینک کنید، ابتدا قلاب را در لوله مسدود شده وارد کنید. هر زباله ای را که می توانید روی آن قلاب کنید بیرون بکشید و در صورت لزوم تکرار کنید.

۲٫ کش در رفته دور کمر شلوار یا کیسه پارچه ای را پیدا کنید

هنگامی که یک کش در داخل سوراخ کمر شلوار ناپدید می شود، به نظر می رسد که هیچ چیزی به شما کمک نمی کند آن را بازگردانید. با استفاده از یک چوب لباسی برای بازگرداندن کش استفاده کنید. چوب لباسی را برش دهید و با آن سیم بلند درست کنید و یک سر آن را در یک قلاب کوچک خم کنید. کش را به طور کامل بردارید، یک سر آن را به دور قلاب ببندید و آویز را از سوراخ عبور دهید.

۳٫ چوب حباب ساز بسازید

مهم نیست چند سال دارید: ساختن حباب های صابون غول پیکر همیشه هیجان انگیز است. به‌جای خرید چوب‌های حباب‌دار پلاستیکی، خودتان یکی از آن ها را با خم کردن چوب لباسی بسازید. اجازه دهید بچه ها با ایجاد اشکال متفاوت از چوب لباسی آزمایش کنند تا ببینند کدام روش بهترین و بزرگترین حباب ها را ایجاد می کند. 

۴٫ سیخ کباب و مارشمالو

با استفاده از آویزهای سیمی به عنوان سیخ برای هات داگ، سبزیجات و سایر غذاهای باربیکیو، انگشتان خود را خنک و غذای خود را گرم نگه دارید. فقط مطمئن شوید که ابتدا چوب لباسی ها را بشویید و یک ماده ایمن برای ایجاد یک دسته به آن اضافه کنید (یا دستکش یا دستکش ایمن برای گرما بپوشید!). 

۵٫ کیسه زباله را باز نگه دارید

قبل از اینکه دفعه بعد وارد جاده شوید، با کشیدن یک چوب لباسی به صورت دایره ای و استفاده از آن به عنوان قاب برای باز نگه داشتن کیسه پلاستیکی، یک سطل زباله برای ماشینتان درست کنید. 

۶٫ کتاب آشپزی تان را نگه دارید

کتاب آشپزی را با استفاده از یک قاب ساخته شده از یک آویز سیمی خم شده نگه دارید.  

۷٫ تاج گل بسازید

تاج گل به درب منزل شما زیبایی میبخشد. اما آیا دیده اید که قیمت تاج گل ها چقدر است؟ با استفاده از یک آویز سیمی به عنوان قاب، یک نمونه رایگان یا ارزان در خانه درست کنید. چوب لباسی را به شکل دایره دراز کنید و تزئیناتی مانند زیور آلات و روبان به آن اضافه کنید.

۸٫ از آن در باغچه خود استفاده کنید

چوب لباسی های سیمی قدیمی می توانند به عنوان توری و نگهدارنده گیاهان استفاده شوند. همچنین می‌توان آن‌ها را به قطعات ساده باغ تقسیم کرد و از گیاهان در حال رشد حمایت لازم را کرد.

۹٫ جای دستمال لوله ای

اگر یک نگهدارنده دستمال لوله ای کاربردی ندارید، به راحتی می توانید با استفاده از آویز سیمی خودتان آن را بسازید. برش لازم نیست. فقط چوب لباسی را با برآمدگی برای رول به شکل مربع دراز کنید و قلاب را از حوله یا میخ آویزان کنید.

۱۰٫ دانه های برف بزرگ درست کنید

با استفاده از چوب لباسی سیمی برای ساختن دانه برف تزیینی بزرگ برای دیوارهای خود، زمستان را به سبک بزرگ جشن بگیرید. آویزها را با انتهای بلندشان جفت کنید و جفت ها را در یک دایره محکم بچینید و لایه دوم از چوب لباسی های جفت شده روی هم قرار دهید. از سیم یا زیپ برای نگه داشتن سازه در کنار هم استفاده کنید. 

لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=16200

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.