تاریخ : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
1

(عکس) آشنایی با کراس‌اوور مونتاژ شده‌ی سایپا

  • کد خبر : 10813
  • 21 اسفند 1401 - 13:00
(عکس) آشنایی با کراس‌اوور مونتاژ شده‌ی سایپا
مدیرعامل سایپا اعلام کرد: سیتروئن C3-XR یکی از 8 خودرو جدید سایپا به شمار می‌رود که سال آینده به محصولات این گروه خودروسازی افزوده می‎‌شود.

«صبح من» با اخبار خودرو: سیتروئن C3-XR پس از ۷ سال توسط سایپا مونتاژ خواهد شد.

به گزارش «صبح من»، سیتروئن یکی از خودروهای ثابت نمایشگاه‌های خودرو بود و از سال ۱۳۹۵ از تصمیم سایپا برای مونتاژ این محصول صحبت به میان آمد.

سرانجام سیتروئن در اواخر تابستان سال جاری در نمایشگاه تحول صنعت به نمایش درآمد و به عنوان یکی از اهداف تولیدی آتی گروه خودروسازی سایپا معرفی شد.

مدیرعامل سایپا اعلام کرد: سیتروئن C3-XR یکی از ۸ خودرو جدید سایپا به شمار می‌رود که سال آینده به محصولات این گروه خودروسازی افزوده می‎‌شود.

تیموری ادامه داد: خودرو سایپا سیتروئن طی قراردادی با دانگ‌فنگ چین با ساخت داخل ۴۵ درصد وارد و عرضه خواهد شد. این محصول به پیشرانه تی‌یوفایو پلاس تجهیز می‌شود که موتوری چهارسیلندری با تنفس طبیعی خواهد داشت. این محصول قدرت تولید ۱۱۳ اسب بخار و ۱۵۰ نیوتن‌متر گشتاو را خواهد داشت که به گیربکس شش سرعته اتوماتیک تجهیز می‎شود.

نمایشگر مولتی‌مدیا لمسی، ورود و استارت بدون کلید، ای اس پی، ایربگ‌هایی در قسمت جلو، جانبی و جلو پرده‌ای، دوربین دنده عقب، صندلی‌های برقی، پوشش چرم و غیره را می‌توان از امکانات فنی و رفاهی این محصول دانست.

لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=10813

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.