تاریخ : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
0

(عکس) ماجرای «دیپلم افتخار» پرحاشیه‌ی هومن برق‌نورد

  • کد خبر : 8199
  • 25 بهمن 1401 - 8:41
(عکس) ماجرای «دیپلم افتخار» پرحاشیه‌ی هومن برق‌نورد
خط‌خوردگی در عنوان جایزه، نبود امضای مجتبی امینی به عنوان دبیر جشنواره پای این جایزه، خط ناخوانا و غلط املایی در نام هومن برق‌نورد، سوژه تنابنده شد.

«صبح من» با چهره‌ها: پس از اختتامیه چهل‌ویکمین جشنواره فجر و اهدای جوایز، جنجال تازه‌ای برای این دوره پرحاشیه به راه افتاد. ماجرا از آن جا شروع شد که محسن تنابنده عکسی از دیپلم افتخار هومن برق‌نورد را برای بازی در فیلم «سینما متروپل» منتشر کرد.

به گزارش «صبح من»؛ خط‌خوردگی در عنوان جایزه، نبود امضای مجتبی امینی به عنوان دبیر جشنواره پای این جایزه، خط ناخوانا و غلط املایی در نام هومن برق‌نورد، سوژه تنابنده شد. این بازیگر با اشاره به ایرادها، جایزه او را «دیپلم ردی» دانست. پس از برق نورد، دیپلم افتخار پژمان جمشیدی برای فیلم «یادگار جنوب»هم حاشیه ساز شد. این موضوع سروصدای فراوانی به راه انداخت و واکنش دبیر و روابط عمومی جشنواره را نیز به دنبال داشت.

واکنش روابط عمومی جشنواره و عذرخواهی از برندگان

پس از پست پرسروصدای محسن تنابنده، مجتبی امینی بدون هیچ توضیحی، عکسی از دیپلم افتخار هومن برق‌نورد را منتشر کرد که توسط او امضا شده بود، فاقد خط‌خوردگی بود و نام هومن برق‌نورد خوانا و درست چاپ شده بود، اما ماجرا به همین جا ختم نشد. تصویری از دیپلم افتخار پژمان جمشیدی برای بازی در «یادگار جنوب» نیز در فضای مجازی منتشر شد که مانند جایزه برق‌نورد دست‌نویس بود، نام جمشیدی کامل و خوانا نوشته نشده بود و امضای دبیر جشنواره را نیز نداشت.

پس از بالا گرفتن انتقادها و واکنش‌های منفی، روابط عمومی جشنواره فجر به طور رسمی به حواشی واکنش نشان داد و توضیحی درباره علت این اتفاق منتشر کرد.

مسعود نجفی مدیر روابط عمومی چهل‌ویکمین جشنواره فجر از قرار گرفتن نسخه چرک‌نویس در بعضی از لوح‌ها خبر داد و گفت: «به دلیل حساسیت‌های این دوره و لو نرفتن اسامی برگزیدگان، جلسه جمع‌بندی داوران ساعتی قبل از مراسم اختتامیه برگزار شد که تا دقایقی قبل از مراسم ادامه داشت و به دلیل تکثر جوایز، نسخه چرک‌نویس بدون امضای دبیر سهوی در برخی از لوح‌های تقدیر قرار گرفت.»

او در پایان توضیح داد که نسخه نهایی برای برندگان ارسال شده و از آن‌ها عذرخواهی کرده‌اند.

لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=8199

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.