تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
0

رول چیپس سیب‌زمینی، متمایز و لذیذ

  • کد خبر : 6797
  • 11 بهمن 1401 - 18:09
رول چیپس سیب‌زمینی، متمایز و لذیذ
رول چیپس سیب‌زمینی، یکی از غذاهای کره‌ای است که به روشی بسیار ساده و آسان تهیه شده و طعمی بسیار فوق‌العاده دارد. زمان تقریبی آماده سازی و پخت رول چیپس سیب زمینی، 25 دقیقه است.

«صبح من» با آشپزی: رول چیپس سیب‌زمینی، یکی از غذاهای کره‌ای است که به روشی بسیار ساده و آسان تهیه شده و طعمی بسیار فوق‌العاده دارد. زمان تقریبی آماده سازی و پخت رول چیپس سیب زمینی، ۲۵ دقیقه است. برای آشنایی با مواد اولیه و روش تهیه، با ما همراه باشید.

مواد لازم:

سیب زمینی بزرگ (برش‌های نازک خورده شود): ۱ عدد
نشاسته‌ی ذرت: ۳ قاشق غذاخوری
روغن: ۲ پیمانه
جعفری خشک (اختیاری): نصف قاشق چایخوری
نمک: به میزان لازم

طرز تهیه:

سیب زمینی را با چاقوی تیز، برش‌های نازکی می‌دهیم. برش‌های آماده شده را به مدت ۱۵ دقیقه در ظرفی محتوی آب سرد که به آن تکه‌های یخ، اضافه کرده‌ایم قرار می‌دهیم. پس از این مدت، سیب‌زمینی‌ها را آبکش می‌کنیم.

نشاسته‌ی ذرت را به همراه نمک و جعفری خشک شده در یک کیسه فریزر ریخته و برش‌های سیب زمینی را به آنها اضافه می‌کنیم. درب کیسه را بسته و خوب تکان می‌دهیم تا سیب‌زمینی‌ها به نمک و نشاسته و جعفری، آغشته شوند.

برش‌های سیب‌زمینی‌ را از کیسه خارج کرده و هر کدام را رول می‌کنیم سپس با کمک خلال دندان، رول‌ها را محکم می‌کنیم تا باز نشوند.

روغن را در ظرفی ریخته و روی حرارت قرار می‌دهیم تا کاملا داغ شود. رول‌های سیب‌زمینی را در روغن داغ قرار می‌دهیم تا برشته شوند.

ترجمه و تنظیم: صبح من
لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=6797

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.