تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
1

اسدی به والنسیا می پیوندد؟

  • کد خبر : 1754
  • 25 آذر 1401 - 14:06
اسدی به والنسیا می پیوندد؟
لوکاس اسدی، این نامی است که برای اولین بار در فوتبال ایران شنیده می‌شود؛ هافبکی دو ملیتی که مورد توجه والنسیا قرار گرفته است.

لوکاس اسدی، این نامی است که برای اولین بار در فوتبال ایران شنیده می‌شود؛ هافبکی دو ملیتی که مورد توجه والنسیا قرار گرفته است.

لوکاس اسدی در رادار والنسیا ظاهر شده است. اگر پیشنهاد موردنظر به او برسد و راهی لالیگا شود، بدون تردید چالش بزرگ سرمربی تازه‌کار یونیورساد خواهد بود.

ستاره‌ای نو ظهور از فوتبال شیلی در حال پدیدار شدن است. این ستاره که لوکاس اسدی نام دارد ۲ رگه ایرانی شیلیایی است.

اسدی ۱۸ سال دارد و قرار است با مبلغ ۲ میلیون یورو به باشگاه والنسیا اسپانیا برود.

لوکاس سابقه عضویت در تیمهای ملی رده سنی شیلی را دارد و اخیرا مورد تمجید ادواردو بریزو، سرمربی تیم بزرگسالان نیز قرار گرفته و احتمالا در فهرستش حضور خواهد داشت.

وبسایت «ال‌پورتال دپورتیوو» در گزارشی به هافبک دو ملیتی ایرانی – شیلیایی که یک نام تازه را در سیاهه فوتبالیست‌های دو رگه ایران مطرح می‌کند پرداخته است. بازیکنی ۱۸ ساله و ریزنقش که آرزوهای بزرگی را در سر می‌پروراند.

این رسانه ادعا کرده است که باشگاه یونیورساد شیلی، برای بند آزادسازی لوکاس اسدی رقم ۲ میلیون یورو را در نظر گرفته است که نسبت به سن و سال و شرایط این بازیکن، عدد کوچکی نیست.

لوکاس اسدی سابقه عضویت در تیم‌های ملی زیر ۱۵ سال، زیر ۱۷ سال، زیر ۲۰ سال و زیر ۲۳ شیلی را دارد و مجموعا در ۸ بازی حضور داشته که حاصل آن ۲ گل بوده است. اسدی راخیرا مورد تمجید ادواردو بریزو، سرمربی تیم بزرگسالان شیلی نیز قرار گرفته و احتمالا در فهرستش حضور خواهد داشت.

اسدی باوجود سن و سال پایین، حضوری نسبتا پررنگ در لیگ برتر شیلی برای تیم یونیورساد دارد اما تلاش می‌کند هرچه زودتر راهی لیگ اروپایی نظیر لالیگا یا چمپیونشیپ انگلیس شود تا مسیر روشن‌تری در فوتبالش داشته باشد.

این در حالی است که گفته می‌شود باشگاه بنفیکا نیز استعدادیاب‌های خود را برای بررسی این بازیکن مامور کرده و ممکن است اسدی راهی لیگ پرتغال شود که در این صورت رقابت او با مهدی طارمی جذاب خواهد شد.

در صورتی که اسدی در یک بازی رسمی پیراهن تیم ملی شیلی را برتن کند، راه او برای حضور احتمالی در تیم ملی ایران بسته خواهد شد؛ هرچند که همین حالا هم بعید است او به بازی در قاره آسیا تمایل چندانی داشته باشد و احتمالا پروژه‌های بزرگتری را در ذهن دارد که البته شاید در آینده دستخوش تغییر شود؛ درست مانند وضعیت اشکان دژاگه و رضا قوچان‌نژاد.

لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=1754

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.