تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
4

دو راهکار ساده برای رهایی از شر موهای زاید

  • کد خبر : 12154
  • 29 مرداد 1403 - 14:00
دو راهکار ساده برای رهایی از شر موهای زاید
موهای زاید می‌تواند موجب نگرانی خانم‌ها شود به ویژه آنکه با بالا رفتن سن و کمبود سطح استروژن در بدن، این مشکل، بیشتر نمود پیدا می‌کند. در ادامه، روش‌هایی ساده و موثر برای رها شدن از شر موهای زاید را برای شما قرار داده‌ایم.

«صبح من» با زیبایی: موهای زاید می‌تواند موجب نگرانی خانم‌ها شود به ویژه آنکه با بالا رفتن سن و کمبود سطح استروژن در بدن، این مشکل، بیشتر نمود پیدا می‌کند. در ادامه، روش‌هایی ساده و موثر برای رها شدن از شر موهای زاید را برای شما قرار داده‌ایم. با ما همراه باشید.

استفاده از شکر گرانول

برای این کار، دو قاشق غذاخوری شکر گرانول را با یک قاشق غذاخوری عسل و مقدار کمی آب در ظرفی ریخته و روی حرارت قرار دهید. وقتی مخلوط حباب‌دار و قهوه‌ای رنگ شد، آن را از روی حرارت بردارید و بگذارید خنک شود. با استفاده از یک کاردک کوچک، مخلوط به دست آمده را روی یک نوار پارچه‌ی نخی بمالید و در جهت رشد مو، روی موهای زاید قرار دهید. با انگشتان خود، مخلوط را کامل به روی پوست رسانده و نوار پارچه‌ای را در جهت مخالف رشد مو، بردارید. در صورت نیاز، این کار را تکرار کنید.

استفاده از آرد نخودچی

آرد نخودچی به لایه‌برداری از پوست و از بردن موهای زاید کمک کرده و رنگ پوست را روشن‌تر می‌کند. برای این کار، دو قاشق غذاخوری آرد نخودچی را با یک قاشق خام، یک و نیم قاشق شیر و سه چهارم قاشق چایخوری زردچوبه مخلوط کنید تا خمیر غلیظی به دست آید.

خمیر را روی صورت بمالید و بگذارید ۲۰ دقیقه بماند تا خشک شود. با یک پارچه‌ی نرم آغشته به آب ولرم، مخلوط را روی پوست ماساژ دهید و سپس بشویید. این کار را سه تا چهار بار در هفته دست کم به مدت یک ماه، ادامه دهید.

ترجمه و تنظیم: صبح من

لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=12154

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.