تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024
1

چطور اینستاگرام را روی لپ‌تاپ خود نصب کنیم؟

  • کد خبر : 60587
  • 17 شهریور 1403 - 15:20
چطور اینستاگرام را روی لپ‌تاپ خود نصب کنیم؟
اگر به‌دنبال این هستید که نصب اینستاگرام در کامپیوتر را انجام دهید، باید بدانید که این کار بسیار ساده بوده و روش‌های گوناگونی نیز دارد. همراه ما باشید تا در ادامه این مطلب آموزشی نکاتی که دراین‌رابطه وجود دارند را بررسی کنیم.

«صبح من» با فناوری: اپلیکیشن اینستاگرام را باید یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها دانست. شاید فکر کنید که اینستاگرام برای کامپیوتر وجود نداشته و نمی‌توان در سیستم‌عامل‌های ویندوز یا مک از آن استفاده کرد. این تفکر اشتباه است؛ شرکت متا نسخه‌های مختلفی را از این برنامه ارائه کرده تا در هرجایی قابل ‌استفاده باشند.

به گزارش مجله‌ی خبری «صبح من»؛ اگر به‌دنبال این هستید که نصب اینستاگرام در کامپیوتر را انجام دهید، باید بدانید که این کار بسیار ساده بوده و روش‌های گوناگونی نیز دارد. همراه ما باشید تا در ادامه این مطلب آموزشی نکاتی که دراین‌رابطه وجود دارند را بررسی کنیم.

آیا نصب اینستاگرام در کامپیوتر و لپ تاپ ممکن است؟

سوالی که در ذهن کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام وجود دارد این است که آیا اینستاگرام برای ویندوز و مک وجود دارد یا خیر؟ پاسخ این سوال بسیار ساده است. شرکت متا که یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌ها در زمینه فناوری است، این اپلیکیشن‌ها را برای سیستم‌عامل‌های مختلف تولید می‌کند.

در واقع شما قادر هستید به‌راحتی در کامپیوتر خود نیز از این برنامه استفاده کنید. نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که این استفاده از این اپلیکیشن در گوشی‌های آیفون یا اندروید راحت‌تر است؛ اما درصورتی‌که می‌خواهید به‌عنوان یک تولیدکننده محتوا در آن فعالیت کنید، شاید گوشی برای شما محدودیت‌هایی داشته باشد.

بسیاری از افرادی که به‌عنوان فعال حوزه اینستاگرام یا ادمین در این شبکه اجتماعی فعالیت می‌کنند، بهتر است آن را روی لپ‌تاپ یا کامپیوتر خود نصب‌کرده تا قادر به استفاده راحت‌تر از آن باشند. این موضوع مزایا خاص خود را دارد.

نصب اینستاگرام در ویندوز

همان‌طور که در بخش‌های قبلی نیز اشاره شد، نصب اینستاگرام برای ویندوز نیز ممکن است. امروز افراد زیادی از لپ‌تاپ‌های شخصی برای انجام امور روزمره خود استفاده می‌کنند. این موضوع باعث شده تا بتوانید راحت‌تر با این شبکه اجتماعی کارکرده و پست‌های مختلفی بگذارید.

موضوعی که وجود دارد، روش‌های مختلفی هستند که برای این کار ابداع شده‌اند. شما قادر هستید با دانلود فایل این اپلیکیشن برای ویندوز ازطریق پلتفرم‌های مختلف، آن را روی کامپیوتر یا لپ‌تاپ ویندوزی خود اجرا کنید. همچنین قادر هستید نسخه اندروید آن را با کمک شبیه‌سازهای اندروید نیز داشته باشید؛ البته باید بدانید که این کار نیازمند داشتن منابع سخت‌افزاری سنگین بوده و معمولا کمتر کسی قدرت انجام آن را دارد. پیشنهاد می‌شود برای دانلود این برنامه به مایکروسافت استور مراجعه کنید.

نصب اینستاگرام روی کامپیوتر از طریق مایکروسافت استور

درصورتی‌که به‌دنبال استفاده از اینستاگرام برای کامپیوتر هستید، باید این برنامه را با استفاده از مایکروسافت استور در سیستم‌عامل خود نصب کنید. مراحلی که باید برای این کار طی کنید شامل موارد زیر هستند:

  1. برای دانلود ابتدا وارد برنامه Microsoft Store شده و مطمئن شوید که وارد حساب کاربری شده‌اید.
  2. حال در بخش جستجو عبارت Instagram را جستجو کنید.
  3. از بین موارد ارائه شده قادر هستید برنامه اینستاگرام را انتخاب کرده و سپس گزینه Get را بزنید.
  4. پس‌از نصب قادر به وارد شدن به این برنامه و استفاده از آن خواهید بود.
  5. روش نصب اینستاگرام روی کامپیوتر با ایملتورهای اندروید
  6. روش دیگری که می‌توانید ازآن‌جهت نصب اینستاگرام برای کامپیوتر استفاده کنید، استفاده از شبیه‌سازهای اندروید است. Emulator یا همان شبیه‌ساز می‌تواند همانند گوشی اندرویدی این برنامه را برای شما اجرا کند. مراحل این کار ساده هستند.

در واقع پس‌از نصب یک شبیه‌ساز معتبر و حرفه‌ای مانند BlueStacks قادر هستید تنها با دانلود فایل اندرویدی اینستاگرام، آن را روی لپ‌تاپ یا کامپیوتر نصب کنید. توجه داشته باشید که استفاده از پردازنده و کارت گرافیک قوی یکی از پیش‌نیازهای مهم برای نصب شبیه‌ساز است.

آموزش پست و استوری گذاشتن در اینستاگرام ویندوز

شاید با خودتان فکر کنید که پست یا استوری گذاشتن با اینستاگرام برای کامپیوتر بسیار سخت و زمان‌بر است؛ اما باید گفت که این کار همانند گوشی اندروید یا آیفون ساده بوده و تنها نیازمند دانستن نکاتی ساده خواهد بود. برای این کار باید برنامه اینستاگرام را باز کنید.

اگر برنامه از مایکروسافت استور نصب شده باشد، قادر هستید به‌راحتی پس‌از کلیک‌ کردن گزینه + ، فایل خود را از کامپیوتر انتخاب کنید؛ اما اگر با کمک شبیه‌ساز این برنامه را اجرا می‌کنید، باید پوشه اختصاصی که این برنامه دارد را پیدا کرده و تصاویر را ابتدا به آن انتقال دهید.

نصب اینستاگرام در مک بوک

حال که با تمامی نکات برای نصب و استفاده از اینستاگرام برای کامپیوتر آشنا شدید، بهتر است روش‌هایی که برای استفاده از ان در مک وجود دارد را نیز بلد باشید. لپ‌تاپ‌های مک بوک در واقع محصولات شرکت اپل بوده و از سیستم‌عامل مک استفاده می‌کنند.

بسیاری از برنامه‌های پر استفاده و محبوبی که در ویندوز وجود دارد توسط سیستم‌عامل مک پشتیبانی نمی‌شوند؛ اما این مشکل برای اینستاگرام وجود ندارد. نصب اینستاگرام در کامپیوتر یا لپ‌تاپ مک بسیار آسان بوده و مراحلی سریع دارد. مراحلی که باید برای این کار طی کنید به شرح زیر هستند:

  1. ابتدا باید مرورگر سافاری خود را در لپ‌تاپ مک باز کنید.
  2. سپس از بخش بالای صفحه به بخش Preferences رفته و گزینه Advanced را انتخاب کنید.
  3. باید در این بخش به قسمت پایین رفته و گزینه Show develop menu in menu bar را فعال کنید.
  4. پس‌از زدن تیک گزینه بالا، به بخش تسک بار این برنامه گزینه Develop اضافه می‌شود. در این گزینه به بخش User agent بروید.
  5. حال باید در این بخش روی گینه Safari – iOS 13.1.3 – iPhone کلیک کنید. توجه گنید که این گزینه بسته به نسخه سیستم‌عامل شما متفاوت خواهد بود.
  6. حال پس‌از انتخاب این گزینه مرورگر سافاری شما مثل یک گوشی عمل می‌کند. می‌توانید در این بخش به نسخه تحت وب اینستاگرام رفته و همانند گوشی خود از آن استفاده کنید. این کار بسیار ساده بوده و امکان پست گذاشتن نیز خواهید داشت.

جمع‌بندی

روش‌های مختلفی جهت نصب اینستاگرام برای کامپیوتر وجود دارد. شما قادر هستید به‌راحتی این برنامه را با استفاده از فروشگاه مایکروسافت یا همان مایکروسافت استور دانلود کنید. این کار زمان زیادی نخواهد برد. همچنین اگر لپ‌تاپ یا کامپیوتری قوی دارید، استفاده از شبیه‌ساز اندروید نیز برای شما ممکن است.

اگر لپ‌تاپ مک بوک از برند اپل دارید، نمی‌توانید به‌طور مستقیم فایل آن را روی سیستم خود نصب کنید. باید با انجام برخی تنظیمات مرورگر سافاری را همانند گوشی کرده و سپس به نسخه وب این شبکه اجتماعی بروید. در این مطلب هر نکته و روشی که برای پست گذاشتن یا نصب این برنامه وجود داشت را بررسی کردیم. اکنون قادر هستید به‌راحتی نصب اینستاگرام در کامپیوتر را انجام دهید.

اخبار «صبح من» را در بله و ایتا دنبال کنید:
کانال «صبح من» در بله:
https://ble.ir/sobheman
کانال «صبح من» در ایتا:
https://eitaa.com/Sobheman

لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=60587

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.