تاریخ : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳ Saturday, 5 October , 2024
2

واکنش رهبر انقلاب به بازداشت بنیانگذار تلگرام

  • کد خبر : 59910
  • 07 شهریور 1403 - 9:40
واکنش رهبر انقلاب به بازداشت بنیانگذار تلگرام
حضرت آیت الله خامنه ای در بخشی از بیانات خود در دیدار روز گذشته‌ی رئیس جمهور و اعضای هیات دولت چهاردهم، به بازداشت پاول دورف، بنیانگذار پیام رسان تلگرام، اشاره کردند.

«صبح من» با سیاست: حضرت آیت الله خامنه ای در بخشی از بیانات خود در دیدار روز گذشته‌ی رئیس جمهور و اعضای هیات دولت چهاردهم، به بازداشت پاول دورف، بنیانگذار پیام رسان تلگرام، اشاره کرده و فرمودند: فضای مجازی یک دنیای جدیدی است شماها بیشتر از بنده هم حتماً مطلعید، یعنی فضای مجازی دیگر امروز مجازی نیست!

به گزارش مجله‌ی خبری «صبح من»، رهبر انقلاب در ادامه گفتند: امروز یک واقعیتی است در زندگی مردم. روزبه‌روز هم دارد پیش می‌رود آنچه که مهم است این است که در فضای مجازی حکمرانی قانونمند وجود داشته باشد اینکه بنده گاهی گفتم فضای مجازی رهاست، ول است، این بخاطر این است.

ایشان افزودند: حکمرانی، براساس قانون، یک قانونی اگر ندارید قانون را بوجود بیاورید براساس آن قانون زمام کار را بدست بگیرید همه‌ی دنیا این کار را می‌کنند. می‌بینید دیگر این جوان بیچاره را فرانسوی‌ها، یعنی اینقدر تا این حدّ سخت‌گیری انجام می‌گیرد که طرف را می‌گیرند زندان می‌کنند، تهدید می‌کنند که بیست سال محکومیت به تو خواهیم داد. این بخاطر آن است که حکمرانی آنها را نقض کرده. نقض حکمرانی قابل قبول نیست یک کشور در اختیار شماست که وظیفه در قبالش دارید، مأموریت در قبالش دارید. نمی‌شود حکمرانی شما را نقض کرد، نباید نقض کنند.

اخبار «صبح من» را در بله و ایتا دنبال کنید:
کانال «صبح من» در بله:
https://ble.ir/sobheman
کانال «صبح من» در ایتا:
https://eitaa.com/Sobheman

لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=59910

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.