تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
8

با مضرات استفاده از مداد و ریمل ابرو آشنا شوید

  • کد خبر : 55087
  • 17 تیر 1403 - 11:00
با مضرات استفاده از مداد و ریمل ابرو آشنا شوید
بسیاری از خانم‌ها برای آنکه ابروهایشان زیبا و متراکم‌تر به نظر برسد، از ریمل یا مداد ابرو استفاده می‌کنند اما با گذشت زمان متوجه می‌شوند تراکم ابروهای آنها به تدریج کاهش می‌یابد.

«صبح من» با زیبایی: بسیاری از خانم‌ها برای آنکه ابروهایشان زیبا و متراکم‌تر به نظر برسد، از ریمل یا مداد ابرو استفاده می‌کنند اما با گذشت زمان متوجه می‌شوند تراکم ابروهای آنها به تدریج کاهش می‌یابد.

به گزارش مجله‌ی خبری «صبح من»، «میرا الفکی»، متخصص پوست، با بیان اینکه موهای ابرو و مژه مانند موهای سر تحت تاثیر وضعیت روانی و رژیم غذایی قرار دارد، گفت: «برداشتن مکرر ابروها، فولیکول آنها را ضعیف‌ کرده و موجب ریزش ابرو می‌شود. برای مرتب کردن ابرو، فقط اطراف آن را از موهای زائد، پاک کنید و به شکل ابروهای خود حتی‌الامکان دست نزنید.»

مداد ابرو

دکتر میرا درباره‌ی استفاده از مداد ابرو هشدار داد: «استفاده از مداد ابرو، فاجعه‌بار بوده و باعث ریزش موهای ابرو می‌شود. این مدادها، دارای مواد شیمیایی است که موها را ضعیف کرده و باعث بسته شدن منافذ فولیکول می‌شود. در این صورت، موهای ابرو به دلیل کمبود اکسیژن و مواد غذایی، از بین می‌روند.»

این متخصص پوست و مو با اشاره به اینکه استفاده بیش از حد از ریمل، ابروها و مژه‌ها را ضعیف می‌کند، گفت: «این مطلب، فاجعه‌بار است.»

میرا الفکی با بیان روش‌هایی جایگزین به جای استفاده از ریمل و مداد ابرو، گفت: «شما می‌توانید پیش از خواب، با کمک یک پنبه‌ی کوچک، مقداری روغن زیتون یا نارگیل به ابروهای خود بمالید و پس از مدتی، شاهد پرپشت شدن ابروهای خود باشید.»

ترجمه و تنظیم: مجله‌ی خبری «صبح من» ـ استفاده از مطلب تنها با ذکر منبع، مجاز است.

اخبار «صبح من» را در بله و ایتا دنبال کنید:
کانال «صبح من» در بله:
https://ble.ir/sobheman
کانال «صبح من» در ایتا:
https://eitaa.com/Sobheman

لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=55087

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.