تاریخ : پنجشنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ Thursday, 4 July , 2024
1

دو بمب در آستانه ترکیدن؛ جونیور و سوما پرسپولیسی می‌شوند؟

  • کد خبر : 54634
  • 12 تیر 1403 - 10:20
دو بمب در آستانه ترکیدن؛ جونیور و سوما پرسپولیسی می‌شوند؟
پرسپولیس با جدایی ترابی و ضعف در خط حمله، به دنبال جذب بازیکن در این پست‌هاست. آن‌ها ادمیلسون جونیور برزیلی و عمر سوما سوری را مدنظر قرار داده‌اند. اما آنها پرسپولیسی می‌شوند؟

«صبح من» با ورزش: با توجه به جدایی غریب الوقوع ترابی از پرسپولیس گفته می‌شود این باشگاه برای جانشین احتمالی وی به سراغ ادمیلسون جونیور ستاره ۲۹ ساله و بلژیکی – برزیلی باشگاه الدحیل قطر رفته است. این بازیکن بار‌ها و بار‌ها با لباس الدحیل مقابل پرسپولیس قرار گرفته و علاوه بر گلزنی این تیم را نیز به دردسر انداخته و حالا مورد توجه این باشگاه قرار گرفته است.

به گزارش مجله خبری «صبح من»: جونیور که قرارداداش در پایان این فصل از لیگ ستارگان قطر با الدحیل به اتمام رسیده و بازیکن آزاد است، در این فصل از رقابت‌ها به دلیل مصدومیت نتوانست در ترکیب این تیم قطری قرار بگیرد و آخرین بازی وی برای الدحیل به ۱۵ ماه پیش باز می‌گردد. حالا باید دید با توجه به شرایط موجود آیا این بازیکن به پرسپولیس می‌پیوندد یا خیر؟

و همچنین مذاکرات ابتدایی پرسپولیس با عمر سوما مهاجم نامدار سوری آغاز شده است. این مهاجم فصل گذشته در العربی قطر در ۲۲ بازی موفق به زدن ۱۷ گل شده است.

گردآوری و تنظیم: مجله خبری «صبح من»

لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=54634

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.