تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024
2
رمان نوجوان؛

شهر ارواح، فصل دو ـ ۲

  • کد خبر : 53338
  • 31 خرداد 1403 - 13:00
شهر ارواح، فصل دو ـ ۲
اینجا شهر ارواح است. شما با زامبی‌ها، اسکلت‌ها، ترول‌ها، جادوگرها و موجودات ترسناک دیگر روبرو خواهید شد. در این شهر، اتفاقات عجیب و ترسناکی رقم می‌خورد. اگر تحمل حضور در شهر ارواح را ندارید، خواندن این داستان را به شما توصیه نمی‌کنیم!

مجله‌ی خبری «صبح من»: مرد ماجرا را از ابتدا برای آنان تعریف کرد و گفت که نیاز دارد آن‌ها برایش زاغ سیاه آن گروه را چوب بزنند. رئیس گروه تجسس، خون آشامی به نام «امیل نورث» بود. مرد با امیل توافق کرد که از فردا این نهاد، تجسس خود را آغاز کند.

امیل بسته‌ای را به مرد داد و گفت که باید بسته را پیش اسکلت ببرد. مرد یک تاکسی ترول گرفت و تا بیمارستان غربی رفت. مرد به اتاق اسکلت رفت و بعد از احوال پرسی، بسته را به اسکلت تحویل داد. اسکلت بسته را باز کرد و متوجه نامه‌ای شد. در نامه با خطی عجیب و شوم نوشته شده بود: «سلام جناب اسکلت پیشگو. شنیدم یه گروه دنبالتن. فکر کنم بدونم اونا کی هستن:)»

مرد از اسکلت پرسید:« فکر می‌کنی این نامه از طرف کیه؟»

اسکلت جواب داد:« فکر می‌کنم این نامه از پشت دیوار مرزی با زامبی‌های عرب میاد. چون ظاهرا به این سرزمین هم حمله شده. تو روزنامه‌ی صبح، این خبر به قلم ماکسیم دلافوئنته، خبرنگار زامبی تی‌تی، نوشته شده بود.» و بعد بریده‌‌ی روزنامه صبح را به مرد داد. روی روزنامه، عکسی از چند زامبی با لباس‌های عربی غرق در خون چاپ شده بود. مرد تیتر روزنامه را خواند:« گزارش اختصاصی زامبی تی‌تی از سرزمین زامبی‌های اعراب؛ قتل عجیب و خونین، سرنوشت قبرستان قدیمی و شمالی به سر سرزمین زامبی‌های اعراب آمده؟ سرنوشت آنها در انتظار جکسون راسل اسکلت پیشگوی قرن ۲ست؟»

مرد از اسکلت درمورد گزارش مرموز زامبی تی‌تی پرسید:« جکسون راسل و اسکلت پیشگو قرن ۲ کی هستن؟»

اسکلت لحظه‌ای تامل کرد و پاسخ داد: «جکسون راسل رئیس جمهور سرزمین زامبی‌های اعرابه. از ۷۰ سال پیش یعنی زمان ساخت این سرزمین، راسل رئیس جمهورشونه. فکر می‌کنم با توجه به تیتر روزنامه برای راسل اتفاق بدی افتاده باشه.» بعد مکثی کرد و ادامه داد: «و پیشگو قرن ۲٫ پیشگو قرن ۲، یکی از بزرگ‌ترین پیشگوهای اسکلتی هست. اونم مقام من رو داشت. اون اواخر قرن ۲ به طرز مرموزی توی تره‌بار ترول بازار درگذشت. هنوز هم چگونگی قتلش یک لکه مجهول تو تاریخه.»

ادامه دارد… .

استفاده از مطلب تنها با ذکر منبع مجاز است.
در این زمینه بخوانید:
اخبار «صبح من» را در بله و ایتا دنبال کنید:
کانال «صبح من» در بله:
https://ble.ir/sobheman
کانال «صبح من» در ایتا:
https://eitaa.com/Sobheman
لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=53338
  • نویسنده : امیرعلی شعبانی
  • منبع : مجله‌ی خبری صبح من
  • 86 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.