تاریخ : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024
6

(تصاویر) رستوران‌هایی با چیدمان‌ خاص

  • کد خبر : 823
  • 05 آذر 1401 - 8:13
(تصاویر) رستوران‌هایی با چیدمان‌ خاص
رستوران‌هایی زیادی در سراسر دنیا وجود دارند که با طراحی منحصر به فرد و دکوراسیونی فوق‌العاده، خود را از دیگر رستوران‌ها متمایز کرده‌اند.

صبح من با چیدمان؛ رستوران‌ها از جمله مکان‌هایی هستند که افراد، بخش زیادی از زمان خود را در آنجا صرف خوردن غذا می‌کنند. بنابراین چیدمان یک رستوران و ظاهر آن، اهمیت ویژه‌ای دارد.

به گزارش صبح من به نقل از العین؛ رستوران‌هایی زیادی در سراسر دنیا وجود دارند که با طراحی منحصر به فرد و دکوراسیونی فوق‌العاده، خود را از دیگر رستوران‌ها متمایز کرده‌اند.

در ادامه، تصاویری از زیباترین دکوراسیون رستوران‌های دنیا را برای شما آورده‌ایم. با ما همراه باشید.

رستوران noma در کپنهاگ

این رستوران دارای فضای داخلی باشگوهی است که توسط «دیوید تولستروپ» طراحی شده است. این رستوران به سبک چیدمان اسکاندیناوی با مبلمانی از پوست حیوانات و دیوارهای آجری تزیین شده است.

رستوران GROTTO PALAZZESE در ایتالیا

این رستوران، یکی از مشهورترین رستوران‌های موجود در ایتالیا بوده که در ساحل دریای آدریاتیک واقع شده است. به دلیل چشم‌انداز زیبای این رستوران که بسمت ساحل دریاست، رستورانی رمانتیک به شمار می‌رود. شما می‌توانید غذای خود را در فضای باز این رستوران نیز صرف کنید.

رستوران TOY در نیویورک

این رستوران با طراحی کاملا متفاوت، از تکنولوژی روز استفاده کرده است؛ صفحه‌های نمایش شفافی که به نمایش تصاویر کمک می‌کنند و سقفی با پنل‌های انعکاسی، این رستوران را کاملا متفاوت کرده است.

فانتوم لوپرا در پاریس

این رستوران، رستورانی باستانی با چیدمانی متمایز است. کفپوش‌هایی به رنگ قرمز و صندلی‌هایی با رنگ‌های جذاب که حس خاصی را در شما ایجاد می‌کند.

رستوران التقاطی در پاریس

این رستوران در پاریس واقع شده و توسط «توماس دیکسون» از چوب طراحی شده است. کف رستوران بتنی است و از صندلی‌ها و میزهای مسی در چیدمان آن استفاده شده است. نورپردازی رستوران به رنگ طلایی بوده و همین امر، آن را متمایز می‌سازد.

لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=823

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.