تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ Saturday, 19 October , 2024
0

بهترین برنامه های مدیریت ایمیل در گوشی

  • کد خبر : 52889
  • 28 خرداد 1403 - 14:20
بهترین برنامه های مدیریت ایمیل در گوشی
با روی کار آمدن پیام رسان‌های جدید و تقویت پیام رسان‌های قدیمی نظیر تلگرام و واتساپ، خدشه چندانی به ایمیل‌ها وارد نشد؛ زیرا ماهیت اصلی هر یک از آنها نسبت به آنچه که در ظاهر پیداست، متفاوت بوده است. اگر تصمیم دارید روی گوشی خود یک اپلیکیشن ایمیل نصب کنید و یا به بهترین برنامه ایمیل آیفون دسترسی پیدا کنید، کافیست که ادامه این مقاله را از دست ندهید.

«صبح من» با فناوری: از پیدایش اولین ایمیل‌ها سالیان بسیاری می‌گذرد به نحوی که امروزه شاهد گسترش یافتن آنها و بیشتر شدن موارد فرعی نظیر برنامه ایمیل ها هستیم. اگر تصمیم دارید روی گوشی خود یک اپلیکیشن ایمیل نصب کنید و یا به بهترین برنامه ایمیل آیفون دسترسی پیدا کنید، کافیست که ادامه این مقاله را از دست ندهید.

به گزارش مجله خبری صبح من، با روی کار آمدن پیام رسان‌های جدید و تقویت پیام رسان‌های قدیمی نظیر تلگرام و واتساپ، خدشه چندانی به ایمیل‌ها وارد نشد؛ زیرا ماهیت اصلی هر یک از آنها نسبت به آنچه که در ظاهر پیداست، متفاوت بوده است. این مقاله مربوط به معرفی فهرست اپلیکیشن ایمیل اندروید و آیفون بوده که در تلاش برای آشنایی شما با بهترین‌های این زمینه، توانستیم گزینه‌های خوبی را معرفی نماییم. اینکه بتوان گفت کدام برنامه جیمیل شایسته دریافت عنوان بهترین است، قطعا کار دشواری است؛ زیرا این موضوع براساس سلیقه و نیاز کاربران قابل تعیین می‌باشد.

برنامه ایمیل

با نصب اپلیکیشن ایمیل می‌توانید مدیریت بهتری روی ایمیل‌های خود داشته باشید. امروزه محیط کاربری Gmail سبب شده تا کاربران به سمت ابزار و سرویس‌های مشابه بروند تا درکنار ظاهر زیباتر، به ابزارهای بهتری دسترسی داشته باشند. همین مورد سبب شد تا تعدادی برنامه ایمیل آیفون و اندروید را برایتان آماده سازی نماییم که با هر یک می‌توانید ایمیل‌های خود را مدیریت، ارسال و دریافت کنید. ناگفته نماند که امکان دانلود اپلیکیشن ایمیل اندروید و آیفون در این مقاله وجود داشته است که به توضیحات خوبی درخصوص هریک از گزینه‌های موجود در فهرست برنامه جیمیل پرداخته‌ایم.

۱. برنامه Gmail

بدون تردید جیمیل از قدیمی‌ترین سرویس‌های ارائه دهنده ایمیل در جهان بوده است که بعد از آن شرکت‌های بسیاری تلاش کردند تا بتوانند این سرویس جهانی که در اختیار گوگل است را شکست دهند، اما هرگز موفق به انجام چنین کاری نشدند. امروزه این سرویس میزبان میلیاردها کاربر و اکانت از سراسر جهان بوده است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا در محیطی ساده و به دور از هرگونه بخش‌های فرعی، بتوانند ایمیل‌های خود را مدیریت کنند.

در کنار این موضوع، تنظیمات امنیتی و کاربردی بسیاری نیز وجود داشته است که کاربران با دستیابی به آنها می‌توانند سرویس ایمیل خود را آنگونه که دوست دارند، مدیریت کنند و یا در کنار این مورد به سفارشی سازی آن بپردازند. امروزه در اختیار داشتن یک اکانت جیمیل تقریبا برای هر کاربری که در حوزه وب فعال است امری ضروری می‌باشد. ناگفته نماند که این برنامه پیش فرض روی گوشی‌های اندرویدی نصب بوده و نیازی به دانلود و نصب جداگانه آن نیست.

۲. برنامه Outlook

در روزهای اولیه‌ای که سرویس Outlook از سوی کمپانی مایکروسافت راه اندازی شد، کمتر کسی فکرش را می‌کرد که این سرویس ایمیل زشت روزی بتواند به عنوان یکی از بهترین برنامه‌های ایمیل شناخته شود. امکان استفاده از ایمیل Outlook در پلتفرم‌های گوناگون وجود داشته که بدنیست بدانید بکارگیری ویژگی‌های مدرن در کنار ابزارهای کارآمد، سبب خواهد شد تا بتوانید به یک سرویس عالی در زمینه مدیریت ایمیل دسترسی داشته باشید که اوت لوک در طول مدت زمان بسیار توانسته به این امر دسترسی پیدا کند.

از لحاظ امنیت سرویس نیز بدنیست بدانید تا کنون گزارشی مبنی بر اینکه این سرویس مخرب یا جاسوس بوده است، گزارش نشده و می‌توان گفت که یک سرویس مطمئن در این زمینه است.

۳. برنامه Yahoo Mail

سرویس یاهو برای اولین‌بار در سال ۲۰۰۰ روی کار آمد که از همان زمان توانست کاربران بسیاری را به دلیل برخورداری از ویژگی‌های کلیدی به سمت خود جذب نماید. از لحاظ ابزارهای موجود در یاهو میل می‌توان گفت که این برنامه چیزی کم و کسر از دیگر سرویس‌ها نداشته است ولی به دلیل موتورجستجویی که در گذشته در اختیار داشت شاید خدشه‌ای به آن وارد شده باشد.

مدیریت عالی ایمیل‌های ارسالی و دریافتی درکنار وجود فاکتورهای کلیدی برای مدیریت هرچه بهتر اکانت سبب خواهد شد تا بتوانید از طریق این سرویس تمام نیازهای خود را برطرف نمایید. رابط کاربری عالی درکنار وجود تنظیمات سفارشی سازی می‌تواند به شما این امکان را بدهد تا بدون چشم داشت به دیگر سرویس‌های مشابه بتوانید از این ابزار برای انجام امور خود استفاده کنید.

۴. برنامه Edison Mail

Edison Mail یکی دیگر از برنامه‌های ایمیل اندروید و ایفون بوده است که شاید چندان شناخته شده نباشد، اما بدون تردید سزاوار دریافت عنوان بهترین بوده است. این برنامه در قالب یک ابزار شخص ثالث، می‌تواند به سرویس‌هایی نظیر جیمیل، یاهو، هات‌میل و یا آی‌کلاود متصل شود و در این میان مدیریت ایمیل را برایتان ساده‌تر نماید.

از دیگر ویژگی‌های مربوط به برنامه Edison Mail، وجود نمای تمیز و متمرکز است که در این زمینه می‌توانید به آسانی معیارهای مختلفی نظیر اشتراک‌ها، سفر، بسته‌ها، صورت‌حساب‌ها و رسیدها، سرگرمی‌ها یا تخفیف‌ها و… را مدیریت کنید. با توجه به این نکات، می‌توان گفت که برنامه ایمیل Edison Mail بدون تردید یکی از بهترین برنامه های مدیریت ایمیل در اندروید و آیفون بوده است.

۵. برنامه Spark

Spark از دیگر برنامه‌های مدیریت ایمیل است که با انواع کلاینت‌های IMAP سازگاری دارد. صرف نظر از اینکه این برنامه با چه فناوری‌هایی در ارتباط است، بدنیست بدانید که Spark می‌تواند سهولت کاربری بسیار خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد و در همین بین، مزایای منحصربه‌فردی را در اختیارتان قرار دهد.

امکان تغییر دادن ابزارها و تنظیمات ظاهری صفحه اصلی در برنامه ایمیل Spark امکان پذیر بوده است تا بتوانید به مشتریان خود خدمات بدهید و یا مدیریت خوبی روی ایمیل‌های ارسالی یا دریافتی داشته باشید.

۶. برنامه Blue Mail

برنامه ایمیل Blue Mail دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های بسیاری است که بدنیست بدانید این برنامه، در قالب یک ابزار شخص ثالث، می‌تواند به شما راه‌کارهای مفیدی را برای مدیریت هرچه بهتر ایمیل‌ها ارائه دهد. در ادامه می‌توانید با تعدادی از قابلیت‌های برنامه ایمیل Blue Mail آشنا شوید:

  • امکان امضای متنی درکنار وجود قابلیت‌های ترکیب بندی
  • وجود یک صفحه کار برای ایمیل‌ها که به شما امکان می‌دهد به آسانی روی یادآورهای مهم تمرکز داشته باشید و یا آنها را بعدا مطالعه کنید.
  • وجود ابزار MagicSync به طوری که همه چیز بدون توجه به دستگاهی که در هر لحظه استفاده می کنید به روز خواهد بود و نیازی به بروزرسانی شما نیست.
  • دستیابی به پوشه‌های ویژه یکپارچه سازی شده که به شما یک نمای عالی را ارائه می‌دهد تا بتوانید روی پیش‌نویس‌ها، هرزنامه‌ها و بایگانی شده‌ها تمرکز داشته باشید.

اخبار «صبح من» را در بله و ایتا دنبال کنید:
کانال «صبح من» در بله:
https://ble.ir/sobheman
کانال «صبح من» در ایتا:
https://eitaa.com/Sobheman

لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=52889

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.