تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ Sunday, 7 July , 2024
1

به این روش شوهرتان به شما نه نمی‌گوید!

  • کد خبر : 49844
  • 05 خرداد 1403 - 17:20
به این روش شوهرتان به شما نه نمی‌گوید!
طرز بیان خواسته از همسر و زمان آن در اثر گذاری بر روی نتیجه مطلوب اثر فراوانی دارد. این که با هر بیان و در هر زمان انتظار نتیجه مطلوب از شوهرتان را داشته باشید عجیب است. اگر می خواهید درخواستی را مطرح کنید، قبل از اینکه با عجله وارد میدان شوید، این مقاله را بخوانید.

«صبح من» با همسرداری: طرز بیان خواسته از همسر و زمان آن در اثر گذاری بر روی نتیجه مطلوب اثر فراوانی دارد. این که با هر بیان و در هر زمان انتظار نتیجه مطلوب از شوهرتان را داشته باشید عجیب است.

به گزارش مجله خبری «صبح من»، اگر می خواهید درخواستی را مطرح کنید، قبل از اینکه با عجله وارد میدان شوید، این مقاله را بخوانید.

زمانی که مردها روی موضوعی متمرکز هستند

اولین نکته‌ای که باید توجه کنید زمان درخواست است. وقتی که همسرتان روی موضوعی دقیق شده است انتظار نداشته باشید که به تقاضای شما فوراً پاسخ دهد.

مخصوصاً مردها وقتی روی موضوعی تمرکز می‌کنند ورودی‌‌های مغزشان را می‌بندند و فقط پردازش می‌کنند. اگر بخواهید به زور این ورودی‌ها را باز کنید و از حس درون بیرون بیاورید مطمئناً باشید برخوردی با شما خواهند داشت! مردها در این مواقع جداً شوخی ندارند.

آقایون هم بدانند اگر پاسخ ندهند خیلی بهتر آن است که با الفاظی مثل هان، هون، چیه؟ و یک مشت بله و چشم الکی پاسخ دهند.

همچنین خانم‌ها توجه کنند که میزان عشق همسرشان هیچ ربطی به از جا پریدن یا نپریدنشان در هنگام کمک خواهی خانم‌ها ندارد.

به این روش شوهرتان به شما نه نمی‌گوید

لحن بیان خواسته مهم است

نکته بعدی لحن شما است. اگر مرد احساس کند که در لحن شما دستور نهفته است به قول معروف جانتان را به لبتان می‌رساند تا آن کار را انجام دهد. در این مواقع او دیگر زیبایی کلمه برایش مهم نیست.

مردها دوست دارند اگر کاری برایتان می‌کنند در نهایت قدرت و ابهت باشد. ولی اگر حس کنند که شما امر می‌کنید و آنها کوچک شده‌اند توپ هم تکانشان نخواهد داد. پس دستور ندید.

توضیح اضافه موقع انجام کار مردها ندهید

زمانی که دارد کاری می‌کند توضیح واضحات ندهید. مثلاً وقتی سطل آشغال را دم در می‌برد، جمله‌های «بپا نریزی»، «چکه نکنه»، «کیسه پاره نشه» سم است. در این مواقع فکر می‌کند شما مادر هستید نه یک همسر.

آقایون هم بدانند که منظور خانم‌ها از توضیح اضافی این است که شما اهمیت موضوع را بدانید. با این کار زن‌ها فکر می‌کنند به شما کمک می‌کنند نه اینکه شما را دست و پا چلفتی می‌دانند.

درخواست را کوتاه و صریح بیان کنید

مسئله بعدی اینکه خانم‌ها درخواست خود را کوتاه و صریح بیان کنند. مثلاً نگویید «وای از صبح تا حالا میوه‌ها تو صندوق عقب ماشین جا مونده»

این برای مردها یک جمله خبری توأم با تقصیر از جانب آنها تفسیر می‌شود نه یک درخواست. کافیست بگویید «لطفاً میوه‌ها رو از تو ماشین بیار» به همین سادگی، صریح و راحت.

استفاده نکردن از کلمه «نمی‌توانی»

مسئله دیگر استفاده نکردن از کلمه «می‌توانی» است. بعضی‌ها برای مۆدبانه‌تر بودن می‌گویند: «آیا میتونی فلان کار رو انجام بدی؟؟»

این برای مردها یعنی اگه می‌توانی پس وظیفه تو است که انجام بدهی (اجبار). اگر نمی‌توانی خودم فکری می‌کنم (ضعف). چرا از کلمه لطفاً استفاده نمی‌کنید. آیا سخت است که بگویید: «ممنون می‌شم که برام فلان کارو بکنی».

مردها را در جواب منفی دادن آزاد بگذارید

معمولاً زن‌ها وقتی می‌خواهند خواسته‌ای را مطرح کنند از قبل جواب آن را پیش‌بینی می‌کنند و سعی می‌کنند به نحوی مرد را لای منگنه بگذارند. بعضی از خانم‌ها هم که حساس‌ترند وقتی از قبل حس کنند که بله قرار است کلی خواهش و تمنا کنند و بعد هم جواب نه بشنوند اصلاً در کل بیخیال می‌شوند! اما در این مواقع بدون اینکه سۆالی کرده باشند از یک جواب احتمالی ناراحت شده و حرص می‌خورند. در نتیجه شوهر از همه جا بی‌خبر را درگیر می‌کنند.

خانم‌های گرامی تمرین کنید تا معنی اصلی کلمه نه را متوجه شوید. باور کنید کلمه «نه» که در فرهنگ لغات زن‌ها است با کلمه «گودزیلا» هم معنی است. این «نه» شنیدن هیچ ربطی به میزان عشق و علاقه همسر به شما ندارد.

وقتی همسر شما در حال دیدن تلویزیون است و شما تقاضایی می‌کنید، مسلماً باید پیش‌بینی جواب «نه» را داشته باشید زیرا در غیر این صورت دو کنایه شما و دو کنایه هم او خواهد زد، در اینجا دیگر جنگ جنگ جهانی می‌شود.

کافی است در جواب کلمه منفی پاسخ دهید: «بسیار خوب». البته نه با لحنی که معنی «خب حالا باش، صبر کن باباتو در میارم» را بدهد؛ بلکه بله واقعی باشد. یعنی من درک می‌کنم که شرایط تو به هر دلیلی برای اجابت خواسته من مسئله نیست و این جواب منفی تو هیچ تأثیری بر عشق من به تو نخواهد گذاشت. به عبارت ساده یک بسیارخوب عاشقانه.

اتفاقی که خواهد افتاد این است که %۹۰ خواسته شما را بعد از انجام کار شخصیش در اولویت قرار می‌دهد. ممکن است خودش پیشنهاد دهد که: «خوب خانم من چیکار باید بکنم؟» ولی در حالت معمولی مردها خیلی زیرکانه آن را فراموش می‌کنند یا خیلی راحت پشت گوش می‌اندازند.

غرغر کردن مردها در هنگام انجام درخواست شما به چه معناست؟

زن‌ها معمولاً غرغر کردن مردها بعد از درخواست را به معنی: «نمی خواد کار کنه منت می ذاره»، معنی می‌کنند در حالیکه غرغر یعنی: «من مشغول یه کار دیگه هستم ولی با اینکه تمرکزم به هم می خوره کار شما رو انجام میدم چون اون هم کار مهمیه».

مردها اگر بدانند که کار شما مهم نیست همان اول کار نه می‌گویند. پس غر زدن آن‌ها یعنی می‌دانند که کار مهمی است. آنها صرفاً از غرغر اعلام وضعیت کاری می‌کنند.

خانم‌ها فکر می‌کنند غرغر مردان یعنی «ای بابا تو هم وقت گیر آوردی؟ اصلاً نمی خوام انجام بدم.» در نتیجه با کلماتی نظیر: «خوب بابا اصلاً ولش کن»، «نخواستم»، «انتظار نداشتم» واکنش نشان می‌دهند.

بهترین کار این است که زن‌ها در این مواقع فقط سکوت کنند. غرغر مرد یعنی آماده شدن برای انجام کار.

بعد از پایان کار از همسر خود تشکر کنید

حتماً بعد از انجام کار با مهربانی از همسر تشکر کنید. این کار را یک دستور اساسی بدانید. فراموش نکنید که در انتها با محبت به مرد خود پاداش دهید.

اخبار «صبح من» را در بله و ایتا دنبال کنید:
کانال «صبح من» در بله:
https://ble.ir/sobheman
کانال «صبح من» در ایتا:
https://eitaa.com/Sobheman

لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=49844

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.