تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024
1

کلاهبرداری به اسم انفاق!

  • کد خبر : 40813
  • 19 اسفند 1402 - 12:40
کلاهبرداری به اسم انفاق!
فردی به پلیس فتا سیستان و بلوچستان مراجعه و شکایتی را مبنی بر کلاهبرداری مطرح کرد. او گفت: شخصی از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی به من پیام داد و گفت به دلیل ابتلا به سرطان تا چند ماه دیگر فوت می‌کند. تصمیم گرفته یک چمدان پول به مبلغ ۲ میلیون دلار ...

«صبح من» با حوادث: فردی به پلیس فتا سیستان و بلوچستان مراجعه و شکایتی را مبنی بر کلاهبرداری مطرح کرد. او گفت: شخصی از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی به من پیام داد و گفت به دلیل ابتلا به سرطان تا چند ماه دیگر فوت می‌کند و تصمیم گرفته یک چمدان پول به مبلغ ۲ میلیون دلار را برای توزیع بین نیازمندان به آدرس من ارسال کند. آن شخص به من گفت به‌علت محدودیت‌های بانکی، امکان انتقال به‌صورت حساب به حساب را ندارد و چمدان را با پست ویژه از طریق یکی از کشور‌های همسایه ارسال می‌کند. او با تهیه تصاویری از جعبه حاوی ارز‌ اعتماد من را جلب و در چند مرحله به بهانه‌های مختلف نظیر جریمه، عوارض و مالیات گمرکی، مهر و موم کردن جعبه و … مبلغ ۶۰ میلیون تومان پول تومان از من دریافت کرد تا چمدان را برایم ارسال کند اما بعد از آن پیام‌هایش را قطع کرد.

به گزارش مجله خبری «صبح من»، ماموران با انجام بررسی‌های فنی و شگردهای خاص پلیسی، متهم را شناسایی کردند و مبلغی را که طی چند مرحله جابجا شده بود در نهایت به حساب شاکی بازگرداندند.

اخبار «صبح من» را در بله و ایتا دنبال کنید:
کانال «صبح من» در بله:
https://ble.ir/sobheman
کانال «صبح من» در ایتا:
https://eitaa.com/Sobheman

لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=40813

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.