تاریخ : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳ Saturday, 6 July , 2024
2

کاربردهای جالب گیره چوبی لباس

  • کد خبر : 35841
  • 27 دی 1402 - 16:20
کاربردهای جالب گیره چوبی لباس
چه کسی به ذهنش می رسد که گیره چوبی لباس غیر از برای لباس ها کاربرد دیگری نیز داشته باشد؟ در این مطلب بخوانید که می توانید از ان استفاده های دیگری نیز بکنید. همراه ما باشید.

«صبح من» با ایده و خلاقیت: چه کسی به ذهنش می رسد که گیره چوبی لباس غیر از برای لباس ها کاربرد دیگری نیز داشته باشد؟ در این مطلب بخوانید که می توانید از ان استفاده های دیگری نیز بکنید. همراه ما باشید.

۱٫ استفاده از آن به عنوان کبریت های بلند

در فروشگاه‌های لوازم خانگی، گاهی اوقات کبریت‌های بسیار بلند را می‌بینید، اغلب در نگهدارنده‌های استوانه‌ای تزئینی، که برای روشن کردن شومینه یا شمع‌های بسیار عمیق طراحی شده‌اند.

متأسفانه، این کبریت‌ها همیشه در هنگام نیاز در دسترس شما نیستند، اما کبریت‌های چوبی با طول معمولی به راحتی پیدا می‌شوند. اگر نیاز به استفاده از کبریت بلند دارید، یک گیره لباس ساده می تواند نوک انگشتان شما را از خطر نجات دهد. فقط انتهای روشن نشده کبریت را با یک گیره لباس بگیرید و سپس از گیره لباس استفاده کنید تا کبریت را به فتیله شمع یا استارت آتش بزنید.

۲٫ هنگام کوبیدن میخ انگشتان خود را حفظ کنید

کوبیدن میخ یک مهارت بسیار اساسی در خانه است. شما از آن در بسیاری از پروژه های خانه خود و حتی برای چیزهای کوچک مانند آویزان کردن تصاویر استفاده خواهید کرد. علیرغم این سادگی فریبنده، اگر به جای میخ به انگشتانتان ضربه بزنید، احتمال درد زیاد و احتمالاً آسیب وجود دارد.

برای اینکه نوک انگشتان ضعیف خود را از خطر نجات دهید، یک گیره لباس را در نزدیکی خود نگه دارید. به جای اینکه ناخن را بین انگشت شست و انگشت بگیرید، آن را با گیره لباس بگیرید. میخ را به همان اندازه موثر می کوبید، اما بدون هیچ شانسی برای ضربه زدن به خودتان.

۳٫ اتاق خود را تاریک و آرام نگه دارید

داشتن یک خواب خوب در شب گاهی اوقات چالش برانگیز است، به خصوص زمانی که مجبور هستید بخشی از خواب خود را در روز روشن انجام دهید. اگر در شیفت های مختلف کار می کنید یا حتی گاهی اوقات نیاز به چرت زدن در طول روز دارید، یک مجموعه محکم از پرده های نورگیر یک الزام مطلق است. متأسفانه، اغلب نور از فضای بین پرده ها وارد اتاق میشود. برای رفع این مشکل، کافی است از چند گیره لباس استفاده کنید تا آنها را در وسط کنار هم نگه دارید.

۴٫ آویزان کردن بدون آسیب برای عکس ها

به همین ترتیب، می‌توانید از گیره‌های لباس در هر زمانی که می‌خواهید حداکثر عکس‌ها را با حداقل آسیب به دیوارها آویزان کنید. با پیدا کردن یک مکان مناسب در دیوار و استفاده از دو یا چند میخ یا انگشت شست برای علامت گذاری کناره های نمایش عکس خود شروع کنید. طولی از نخ یا روبان را بین دو میخ در یک قوس ملایم بکشید و سپس از گیره لباس برای چسباندن عکس‌ها، چاپ‌ها یا حتی قطعات کوچک هنری اصلی استفاده کنید. 

۷٫ از آن به عنوان چابستیک استفاده کنید

قسمت های صاف فنر را با پیچ گوشتی یا چاقوی کره ای از هم جدا کنید و یک چاپستیک را بین آنها بلغزانید. حالا فنر را برگردانید و دوباره این کار را انجام دهید، بنابراین یک چاپستیک در دو طرف فنر پیچ دار دارید. فنر چاپستیک ها را به درستی ردیف می کند، بنابراین شما به سادگی باید فشار دهید و رها کنید تا غذای خود را کنترل کنید.

برخی دیگر از کاربردهای دیگره گیره لباس

نگهدارنده موبایل

نگهدارنده حوله و لباس

علامت گذاری کتاب

نگهدارنده کفگیر و ملاقه در قابلمه

جلوگیری از گره خوردن سیم هدفون

نظم دهنده سیم ها

سیم چین

جای مسواک

نگهداری گوشی در حال شارژ

گیره یخچال

جای نخ

گردآوری و تنظیم: مجله خبری صبح من

لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=35841

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.