تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ Sunday, 7 July , 2024
3

ساخت زیرلیوانی های نمدی زیبا با استفاده از نمد

  • کد خبر : 19641
  • 13 تیر 1402 - 14:20
ساخت زیرلیوانی های نمدی زیبا با استفاده از نمد
تابستان را در تمام طول سال به خانه خود بیاورید و با این زیر لیوانی های نمدی لذت بخش و ساده برای چشمان خود جشنی ایجاد کنید. در این مطلب زیرلیوانی به سبک و شکل پرتقالی آموزش خواهیم داد. با صبح من همراه باشید.

 «صبح من» با هنر در خانه: تابستان را در تمام طول سال به خانه خود بیاورید و با این زیر لیوانی های نمدی لذت بخش و ساده برای چشمان خود جشنی ایجاد کنید. در این مطلب زیرلیوانی به سبک و شکل پرتقالی آموزش خواهیم داد. با صبح من همراه باشید.

چیزهایی که نیاز دارید

چسب
۱ ورق نمد رنگی
۱ ورق نمد سفید
دایره های مقوایی ۳، ۳ ۱/۲ و ۴ اینچی
خودکار علامت گذاری
قیچی تیز

مراحل تهیه

مرحله ۱

قسمت براق چسب  را پشت یک تکه نمد رنگی و پشت یک تکه نمد سفید قرار دهید. اتو خود را از قبل در حالت پشمی بدون بخار گرم کنید. اتو را به مدت ۲ ثانیه روی سطح نگه دارید و سپس آن را به قسمت جدیدی منتقل کنید تا تمام قطعه به نمد بچسبد. قبل از برش بگذارید خنک شود.

مرحله ۲

روی تکه نمدی رنگی، دور بزرگ‌ترین دایره را دو بار و کوچک‌ترین دایره را یک‌بار ترسیم کنید. دور دایره متوسط ​​را روی نمد سفید بکشید. قطعات را برش دهید.

مرحله ۳

کاغذ را از پشت دو دایره رنگی بزرگ جدا کنید و آن ها را کنار هم قرار دهید و دو طرف چسبنده رو به روی هم قرار دهید. آنها را با اتو فشار دهید. کاغذ را از پشت دایره نمدی سفید بردارید و در مرکز دایره رنگی قرار دهید. با اتو فشار دهید تا بچسبد.

مرحله ۴

کوچکترین دایره نمد رنگی را به هشت تکه مساوی ببرید. یکی از این قطعات را کنار بگذارید زیرا فقط از هفت بخش استفاده خواهید کرد. پشتی کاغذ را از هر تکه بردارید و آنها را روی دایره سفید با افزایش یکنواخت قرار دهید. از اتو برای چسباندن آنها در جای خود استفاده کنید.

لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=19641

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.