تاریخ : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ Saturday, 21 September , 2024
3

خبر خوش برای جاماندگان طرح بزرگ فروش فوری خودرو

  • کد خبر : 11969
  • 07 فروردین 1402 - 10:03
خبر خوش برای جاماندگان طرح بزرگ فروش فوری خودرو
وزارت صمت برای آن دسته از متقاضیان که پیش‌نیاز ثبت‌نام در این طرح را انجام داده و توسط بانک‌ها تایید اعلام شده‌اند، شرایط جدیدی در نظر گرفته است.

«صبح من» با اخبار خودرو: تعداد بسیاری از متقاضیان به‌ سبب اشتباه خود به‌ویژه در امر وکالتی کردن حساب‌ها به نام (به نفع) سازمان حمایت یا ترافیک سنگین سامانه یا اختلال‌های دیگر همچون عدم تطابق کاملی و شماره، عدم تایید بانک در وکالتی شدن حساب مشتری، عدم یافت کدملی متقاضی در سامانه و … از ثبت‌نام در موعد مقرر باز ماندند.

به گزارش «صبح من»؛ برخی متقاضیان حائز همه شرایط ثبت‌نام در طرح عرضه یکپارچه خودروهای داخلی، به دلایل مختلف موفق به ثبت‌ درخواست خودرویی خود در بازه تعیین شده (۲۶ لغایت ۲۹ اسفند ماه) نشدند؛ وزارت صمت برای آن دسته از متقاضیان که پیش‌نیاز ثبت‌نام در این طرح (تعریف حساب وکالتی به‌نفع سازمان حمایت و واریز ١٠٠ میلیون تومان) را انجام داده و توسط بانک‌ها تایید اعلام شده‌اند، در نظر گرفته که بتوانند در روزهای دوشنبه هفته پیش‌رو (هفتم فروردین) و سه‌شنبه (هشتم فروردین) که سایت مجدد بازگشایی و فعال می شود، درخواست خود برای خودروی مورد نظر را ثبت کنند.

بنابراین جاماندگان ثبت‌نام دارای شرایط، می‌توانند هفتم و هشتم فروردین به سایت سامانه به آدرس esalecar.ir مراجعه و برای ثبت درخواست خودروی مورد نظر اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=11969

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.